ارسال به دیگران پرینت

صدور مجوز از سرگیری تمرینات برای ۴ تیم ایتالیایی

با کاهش روند ابتلا به ویروس کرونا، ۴ تیم از ۲۰ تیم حاضر در سری A برای از سر گرفتن تمرینات‌شان در روز‌های آینده مجوز دریافت کردند.

صدور مجوز از سرگیری تمرینات برای ۴ تیم ایتالیایی

فرماندار منطقه امیلیا رومانیای ایتالیا به 4 تیم این منطقه شامل بولونیا، پارما، اسپال و ساسولو اجازه داد که تمرینات‌شان را از سه روز دیگر از سر بگیرند.

با کاهش آمار ابتلا شهروندان ایتالیایی به کرونا و مرگ و میرهای ناشی از آن، دولت ایتالیا فاز دوم مبارزه با این بیماری را از سه روز دیگر با کاهش محدودیت‌ها و سختگیری‌ها آغاز می‌کند و به همین دلیل به شهروندان اجازه داده می‌شود که به صورت فردی در پارک‌های محلی ورزش کنند.

نکته عجیب درباره تصمیم دولت ایتالیا آن است که ورزشکاران ورزش‌های گروهی مانند فوتبال نمی‌توانند از سه روز دیگر به زمین تمرینی‌شان بروند و در آنجا به صورت انفرادی تمرین کنند. به این دسته از ورزشکاران گفته شده که باید تا تاریخ 18 می (29 اردیبهشت) صبر کنند. این تصمیم دولت اعتراض و تعجب باشگاه‌ها را درپی داشته است.

در این میان اما فرماندار منطقه امیلیا رومانیا به تیم‌های این منطقه اجازه داده همزمان با شهروندان عادی آنها هم تمریناتش را از سر بگیرند. این در شرایطی است که وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا چندی پیش به مسئولان فوتبال این کشور هشدار داده بود در صورتی احتیاط نکنند و موارد بهداشتی و امنیتی را نادیده بگیرند، دستور نیمه تمام ماندن این فصل سری A صادر خواهد شد.

فرماندار منطقه امیلیا رومانیا مجوز تمرینات به باشگاه را مشروط به انفرادی بودن آنها و برگزاری پشت درهای بسته و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از هرگونه تجمع صادر کرده است.

منطقه امیلیا دومین آمار بالای مرگ و میر مبتلایان به کرونا را پس از منطقه لومباردی دارد اما از نظر تعداد موارد ابتلا به این ویروس، در حال حاضر پس از دو منطقه لومباردی و پیدمونت سوم است.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه