ارسال به دیگران پرینت

اعتراض مشترک بازیکنان استقلال به ضعف مدیریت

بازیکنان تیم فوتبال استقلال با انتشار پست مشترک نسبت به مشکلات متعدد مدیریتی در این باشگاه اعتراض کردند.

اعتراض مشترک بازیکنان استقلال به ضعف مدیریت

بازیکنان تیم استقلال در اقدامی مشترک به انتشار پستی هماهنگ در صفحات اینستاگرام خود کردند.

در پست مشترک بازیکنان آمده است:

جناب آقای سلطانی فر: باشگاه استقلال با ضعف مدیریت، حق میلیون‌ها طرفدارش را زیر پا گذاشته و با انتخاب‌های غلط هواداران را از بالیدن به این میراث بزرگ محروم کرده است. باشگاهی که هنر مدیرانش وعده‌های توخالی است و فتح الفتوحش وعده پرداخت ۱۰ درصدی! باشگاهی که مدیرانش را باید بر اساس بی کفایتی و عوامفریبی سنجید نه کیفیت مدیریت و انتخاب‌ها و تصمیم هایشان، باشگاهی که همه ما را حسرت به دل گذاشته که چرا یک مدیر توانمد را به خود نمی‌بیند و متاسفانه این روز‌ها شاهدیم که شان و بزرگی این باشگاه برای انجام تعهداتش تا چه حد زیر سوال رفته و چه افراد سخیف و نازلی مدعی کمک و حمایت شده اند!

اعتراض مشترک بازیکنان استقلال به ضعف مدیریت: آقای سلطانی فر مسئولیت این روز‌ها با شما است / هنر مدیران استقلال وعده‌های توخالی است

ما به احترام هواداران و آقای فرهاد مجیدی به رغم بی اعتنایی باشگاه نسبت به تعهداتش در روز‌های گذشته در تمرینات شرکت کردیم، اما به نظر می‌رسد که جز بازی‌های خبری و روش‌هایی مثل قراردادن پیشکسوتان مقابل مربیان و بازیکنان هیچ تغیری رخ نداده و مجبور هستیم اینگونه صدای خود را به گوش هواداران و سمع و نظر شما برسانیم و همچنین جهت نشان دادن اعتراض خود طور دیگری اقدام کنیم. ما اعضای تیم استقلال این بار جنابعالی را به عنوان رئیس مجمع و متولی این باشگاه مورد خطاب قرار دادیم و معتقدیم مسئولیت اصلی این روز‌های استقلال بر عهده شما است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه