ارسال به دیگران پرینت

بازگشت سانچس به منچستریونایتد در پایان فصل

آلکسیس سانچس بعد از پایان قرارداد قرضی خود در اینتر به تیم سابق خود یعنی یونایتد باز خواهد گشت.

بازگشت سانچس به منچستریونایتد در پایان فصل

آلکسیس سانچس بعد از پایان قرارداد قرضی خود در اینتر به تیم سابق خود یعنی یونایتد باز خواهد گشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، الکسیس سانچس بعد از روزهای تلخی که با منچستر یونایتد تجربه کرد از این تیم جدا شد و راهی اینتر ایتالیا شد.  قرارداد سانچس با اینتر به صورت قرضی و تا  پایان فصل جاری است و دستمزد او ۵ میلیون یورو برای یک فصل است.

این بازیکن ۳۱ ساله فقط دو بازی در سری آ را در طول فصل جاری از ابتدا آغاز کرده است و اکنون به احتمال زیاد به اولدترافورد باز خواهد گشت. سران تیم فوتبال اینتر از شرایطی که این بازیکن دارد راضی نیستند و به همین خاطر قصد دارند تا او را به تیم سابق خود بازگردانند.

این بازیکن سابق آرسنال هنوز دو سال از قرارداد هفته ای ۵۰۰،۰۰۰ پوندی اش باقی مانده است. سانچس در رختکن اینتر محبوب است اما امیدهای او برای ایجاد تأثیر بزرگ در اینتر به سبب آسیب جدی مچ پایش در ماه اکتبر از بین رفت.

 آنتونیو کونته تصمیم خود را در قبال این بازیکن گرفته است که دیگر او را نمی خواهد ، به این معنی که قرار است تابستان به یونایتد بازگردانده شود.

همچنین جوزپه ماروتا ، مدیر اجرایی اینتر ، نمی خواهد ۱۷.۵ میلیون پوند (۲۰ میلیون یورو) برای خرید دائمی این بازیکن شیلیایی بپردازد و باید دید اوله گنار سولسشایر و اد وودوارد مدیراجرایی در تیم منچستریونایتد چه تصمیمی برای او خواهند گرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه