ارسال به دیگران پرینت

افشاگری جدید درباره تغییرات مدیریتی استقلال

بخش رسانه‌ای وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب به جای رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال خبر استعفای وی را تکذیب کرد.

افشاگری جدید درباره تغییرات مدیریتی استقلال

بعد از جدایی علی فتح‌الله‌زاده از باشگاه استقلال، وزارت ورزش و جوانان در تدارک جایگزین وی به عنوان مدیرعامل برآمد. از آخرین روزهای سال گذشته بحث حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید در این باشگاه مطرح شد.

در همان روزها وزارت ورزش احمد سعادتمند و حجت نظری را به عنوان دو عضو جدید هیئت مدیره استقلال معرفی و رسما اعلام کرد با استعفای فتح‌الله‌زاده موافقت شده است. نکته جالب در خبر رسمی وزارت ورزش این بود که اطلاع رسانی در خصوص استعفای کامران منزوی و عبدالرضا موسوی از هیئت مدیره صورت نگرفت. 

بعد از این جلسه، واکنش‌ها نسبت به حضور احتمالی سعادتمند در راس مدیریت باشگاه جدی‌تر شد. در ابتدا بازیکنان با انتشار یک استوری مشترک خواهان بازگشت عبدالرضا موسوی شده و اعلام کردند بهتر است به هیئت مدیره بازگردد.

چند روز بعد فرهاد مجیدی در مصاحبه‌ای انتقادی، موضع گرفت و مدعی شد استقلال به افراد پولدار نیاز دارد اما این پایان کار نبود چون اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره نیز روز شنبه با صدور اطلاعیه‌ای به صورت رسمی از عبدالرضا موسوی درخواست کرد که تا برای کمک، به جمع اعضای هیئت مدیره بازگردد.

این درخواست‌ها نشان می داد استقلالی‌ها خواهان بازگشت یکی از اعضای هیئت مدیره هستند که تا چندی پیش با خلیل‌زاده مشکلات مالی باشگاه را حل می‌کرد. وزارت ورزش واکنشی در این زمینه نداشت و تنها اعضای تیم بودند که برای بازگشت موسوی واکنش‌های غیررسمی انجام می‌دادند که رفتاری خلاف عرف به شمار می‌رفت.

با این وجود، شب گذشته جلسه‌ای در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که در آن افرادی چون حجت نظری و کامران منزوی به همراه احمد سعادتمند حضور داشتند. در شرایطی که خلیل‌زاده در بیمارستان بسر می‌برد، شایعه انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل قوت گرفت.

بعد از این جلسه موسوی به صورت غیررسمی اعلام کرد نمی تواند با باشگاه همکاری کند و خلیل‌زاده نیز مدعی شد از سمت خود استعفا کرده است. البته رئیس هیئت مدیره با توجه به قولی که به وزیر ورزش داده بود مصاحبه‌ای انجام نداد ولی در کمال تعجب تعدادی از مشاوران مسعود سلطانی‌فر، بعد از انتشار خبر استعفای رئیس هیئت مدیره استقلال با وی تماس‌هایی را برقرار کرده و خواهان تکذیب این ماجرا شدند.

نکته عجیب اینجاست که خود خلیل‌زاده از شب گذشته با توجه به همان وعده مصاحبه نکردن تا 10 روز آتی، واکنشی به موضوع نداشته اما کانال وزارت ورزش و جوانان در رفتاری غیرحرفه‌ای استعفای خلیل‌زاده را تکذیب کرد. عجیب‌تر این است که خلیل‌زاده مدعی شده برای تکذیب خبر با وی تماس‌هایی برقرار شده اما استعفایش را تکذیب نکرده چون در این شرایط تا 7 روز دیگر در این باشگاه ماندنی نیست.

خبرگزاری فارس برای روشن شدن افکار عمومی، فایل صوتی بخشی از اظهارات اسماعیل خلیل‌زاده را منتشر کرده است. خلیل‌زاده در این فایل صوتی می‌گوید: دروغ گفتند. الان وزیر پیام داد تکذیب کن؛ وقتی رفتنی هستم چرا باید تکذیب کنم؟ وزارت ورزش که برای استعفای من خبر تکذیب می‌دهد، بعد از رفتنم چطور می‌خواهد ماجرا را جمع کند؟!

 

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه