ارسال به دیگران پرینت

محمدرضا احمدی: هیچ‌وقت به مهاجرت فکر نکردم!

گزارشگر مسابقات فوتبال گفت: ۶ فروردین بهترین خاطره من از ایام نوروز است.

محمدرضا احمدی: هیچ‌وقت به مهاجرت فکر نکردم!

بعد از کنار گذاشتن عادل فردوسی‌پور از تلویزیون و مهاجرت مزدک میرزایی از ایران حالا محمدرضا احمدی را می‌توان بهترین گزارشگر صداوسیما نامید. پسر خنده‌رو، خوش‌صدا و پرانرژی تلویزیون حالا وارد دومین دهه از فعالیت خود در حرفه گزارشگری شده و امیدوار است همین روند صعودی را ادامه دهد تا بتواند بیشتر از قبل بدرخشد. گفت‌وگوی نوروزی ما با محمدرضا را بخوانید.

فرارسیدن عید و بهار تو را یاد چه چیزی می‌اندازد؟

نو شدن، تازگی و طراوت، دوباره شور و اشتیاق. کلاً عید را خیلی دوست دارم. از وقتی یادم می‌آید همیشه عاشق عید بودم حتی پیک شادی که در کودکی به ما می‌دادند را دوست داشتم.

چه توصیه‌ای به مردم داری که درگیر کرونا هستند و نمی‌توانند خیلی در ایام عید دید و بازدید انجام دهند؟

امسال واقعاً نوروز متفاوت است و نه فقط نوروز بلکه اسفند متفاوتی را هم سپری کردیم. بسیاری از مردم ما و مردم جهان درگیر ویروس کرونا هستند و متأسفانه بعضی‌ها جانشان را از دست دادند که بسیار ناراحت‌کننده است. خواهش می‌کنم توصیه‌هایی که در راستای حفظ سلامتی فردی و اجتماعی مطرح شده را واقعاً جدی بگیرند.

می‌دانم به دخترت نفس وابستگی زیادی داری؛ چه عیدی‌ای به او می‌دهی؟

نفس الان ٣ سالش است و فکر کنم بهترین عیدی امسال با هم بودنمان باشد. در تعطیلات امسال درگیر ضبط برنامه برای رادیو یا تلویزیون نیستم و خبری از لیگ قهرمانان هم در ایام نوروز نیست و می‌توانم بیشتر کنار همسرم و نفس باشم و از بودن کنارشان لذت ببرم.

بهترین خاطره محمدرضا احمدی از ایام نوروز و تعطیلات عید چیست؟

خب من در تعطیلات عید مراسم ازدواجم را برگزار کردم و قطعاً ۶ فروردین که تاریخ عروسی‌مان بود بهترین خاطره من از ایام نوروز است.

در تعطیلات عید شده که گزارش یک بازی را به تو بدهند و آن را قبول نکنی؟

نه.

از بین گزارشگران اگر بخواهی یک تیم فوتسال درست کنی چه کسانی را انتخاب می‌کنی؟

با توجه به ورود گزارشگرهای جوان واقعاً خیلی‌ها را نمی‌شناسم و با آن‌ها بازی نکردم که بخواهم تیم درست کنم ولی در مجموع از بین آن‌هایی که فوتبالشان را دیدم، محمد سیانکی، نیما تاجیک و فرشاد محمدی‌مرام را انتخاب می‌کنم و فکر کنم تیم خوبی بشویم و یقه خیلی از تیم‌ها را بگیریم. (خنده)

سال ٩٨ مزدک میرزایی مهاجرت کرد تو به فکر رفتن از ایران و مهاجرت نیفتادی؟

اول باید بگویم واقعاً از رفتن مزدک میرزایی خیلی ناراحت شدم و دوست نداشتم این اتفاق می‌افتاد. چون مزدک یکی از سرمایه‌های کشور ما به حساب می‌آمد....

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه