ارسال به دیگران پرینت

۲ مدال از دوچرخه سواری ایران گرفته شد

| تحادیه جهانی دوچرخه‌سواری مهدی سهرابی رکابزن باسابقه ایران را به دلیل استفاده از روش یا ماده ممنوعه به مدت چهار سال از حضور در میادین محروم کرد.

۲ مدال از دوچرخه سواری ایران گرفته شد

سهرابی در واکنش به این محرومیت به کمیته استیناف اعتراض کرد اما دفاعیات سهرابی مورد قبول کمیته استیناف واقع نشد و محرومیت اتحادیه جهانی دوچرخه سواری مورد تایید قرار گرفت.

▫️او در قهرمانی جاده آسیا مدال برنز استقامت جاده و در پیست آسیا مدال نقره مدیسون گرفته بود که اکنون در نتایج مسابقات نام سهرابی حذف شده است  و این دو مدال هم از ایران گرفته شد.

 

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه