ارسال به دیگران پرینت

یک زن ایرانی مجوز حضور در المپیک را گرفت

نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم کاراته بانوان ایران با صعود به دیدار نهایی لیگ جهانی کاراته وان اتریش، موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

یک زن ایرانی مجوز حضور در المپیک را گرفت

در پایان دومین روز از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در سالزبورگ اتریش، حمیده عباسعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم بانوان ایران راهی دیدار نهایی شد، ذبیح الله پورشیب راهی دیدار رده‌بندی شد اما سجاد گنج‌زاده و رزیتا علیپور از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

 

حمیده عباسعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل الساندرا استابلوا از بلغارستان ۵ بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه نیز چنیز جمی از تونس را ۳ بر صفر شکست داد. وی سپس صوفیا برولتسوا از قزاقستان را ۲ بر صفر برد و در نیمه نهایی نیز با برتری ۴ بر ۳ مقابل ماریا تورس گارسیا از اسپانیا راهی دیدار فینال شد تا دومین و آخرین فینالیست کاراته ایران در این رقابت‌ها پس از بهمن عسگری باشد.

 

اما سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم ایران که مقابل حریف آمریکایی شکست خورده بود، با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی گروه شانس مجدد شد اما در این مرحله نیز مقابل دانیل گایسینسکی از کانادا ۵ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

رزیتا علیپور نیز دیگر حذف شده کاراته ایران در روز دوم این رقابت‌ها بود.

 

به این ترتیب فردا (یکشنبه) و در روز پایانی این رقابت‌ها بهمن عسگری چهره المپیکی ایران و حمیده عباسعلی برای کسب مدال طلا به مصاف رقبایشان می‌روند و ذبیح الله پورشیب نیز برای کسب مدال برنز مقابل حریف فرانسوی به روی تاتامی خواهد رفت.

 

همچنین در جریان رقابت‌های روز نخست این رقابت‌ها که دیروز(جمعه) برگزار شد، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار و علی اصغر آسیابری در کومیته زنان و مردان و فاطمه صادقی و نگین باقری نیز در کاتای انفرادی زنان از دور رقابت‌ها حذف شدند و بهمن عسگری راهی فینال شد.

 

43

منبع : خبرانلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه