ارسال به دیگران پرینت

قرنطینه کامل یک تیم باشگاهی در ایتالیا به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا

ابتلای چند تن از اعضای یک تیم فوتبال در لیگ دسته سوم ایتالیا، منجر به قرنطینه کامل این تیم و لغو بازی‌های آن شد.

قرنطینه کامل یک تیم باشگاهی در ایتالیا به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا

به‌دستور وزارت بهداشت ایتالیا تمامی اعضای تیم پیانسه در سری C ایتالیا به‌دلیل ابتلای سه تن از بازیکنان و یک تن از اعضای کادر اجرایی این تیم به بیماری کرونا، به‌صورت کامل قرنطینه شدند و تمام بازی‌های این تیم منطقه توسکانی نیز تا 15 روز آینده لغو شد.

یکی از سه بازیکنی که مبتلا به بیماری کرونا شده‌اند، هفته گذشته علائمی از ابتلا به این بیماری را نشان داد و این در حالی بود که هم‌تیمی‌های او عازم خانه تیم آلساندریا شده بودند. چند روز بعد نتیجه تست او مثبت از آب درآمد و او در بیمارستان شهر سیه‌نا بستری شد. اما ظاهراً بیماری او دیر تشخیص داده شده و او سه تن دیگر از اعضای تیم را هم مبتلا کرده است. دو بازیکن دیگر خودشان را در منزل شخصی‌ قرنطینه کرده‌اند، اما حال نفر چهارم که جزو اعضای کادر اجرایی است، بدتر بوده و او امروز به بیمارستان منتقل شده است.

طبق بیانیه منتشرشده توسط سایت باشگاه پیانسه تمامی اعضای این باشگاه برای مدت 15 روز قرنطینه شده‌اند و بازی‌های آنها هم در این مدت لغو شده است.

در همین حال رئیس باشگاه، مائوریتزیو سانی هم به‌صورت داوطلبانه خودش را در این قرنطینه قرار داده و اعلام کرده است که هیچ‌کدام از کارمندان باشگاه در مورد وضعیت فعلی تیم، اجازه انجام مصاحبه با بازیکنان، صحبت با خبرنگاران یا اعضای دیگر باشگاه‌ها ندارند.

ایتالیا بعد از چین که منشأ شیوع بیماری کرونا بوده، دومین آمار بالای مبتلایان به این ویروس را دارد. آخرین گزارش‌ها از ابتلای نزدیک به 800 نفر و مرگ 17 نفر از آنها حکایت دارد.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه