ارسال به دیگران پرینت

خیز پرسپولیس به‌سوی چهارمین قهرمانی متوالی

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری خانگی سه بر یک مقابل شهرخودرو، خیز بلند خود را برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر باشگاه‌های ایران آغاز کرد.

خیز پرسپولیس به‌سوی چهارمین قهرمانی متوالی

امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس به مصاف شهرخودرو مشهد رفت و به برتری سه بر یک دست یافت تا با ۴۴ امتیاز، جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کند. هم اکنون سپاهان و تراکتور با ۳۷ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم هستند.

این دیدار به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار ‌شد.

«علی صفایی» قضاوت این دیدار را با کمک‌های «محمدرضا ابوالفضلی» و «علی‌اکبر نوری» عهده‌دار بود.

در دقیقه سوم ضربه آزاد «روح‌الله سیف‌الهی» با واکنش تماشایی «رادوشوویچ» مهار شد.

در دقیقه نهم حرکت خوب بازیکنان پرسپولیس از جناح چپ، توپ را به «وحید امیری» رساند و این هافبک باتجربه به‌راحتی گل نخست بازی را به نام خود نوشت.

حملات میزبان ادامه یافت و در دقیقه ۱۵ پاس «امیری» به «بشار رسن» رسید و این هافبک عراقی با شوتی سنگین گل دوم سرخ‌پوشان را درون دروازه «سیدمهدی رحمتی» جای داد.

شاگردان «یحیی گل‌محمدی» که با توجه به شکست استقلال و توقف سپاهان در دیدارهای امروز، فرصتی عالی برای افزایش اختلاف امتیازات با سایر مدعیان داشتند با انگیزه بالا، روشی تهاجمی را دنبال کردند.

در آخرین ثانیه‌های نیمه اول، «رادوشوویچ» با خروجی عالی اجازه نداد تا «حسین مهربان» یکی از گل‌های خورده نماینده مشهد را جبران کند.

در ابتدای نیمه دوم، ارسال سیف‌اللهی را «فرشاد فرجی» با ضربه سر تماشایی به گل نخست میهمان تبدیل کرد تا بازی با حساسیت بیشتری پیگیری شود. فرجی در دیدار رفت نیز مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شده بود.

بازیکنان شهرخودرو که روحیه خود را بالا برده بودند با حملات از جناحین، پرسپولیس را وادار به دفاع کردند.

در دقیقه ۶۳ «مهدی ترابی» حرکتی انفرادی را آغاز کرد و تلاش مدافع میهمان سودی نداشت. در نهایت بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه حریف سرنگون شده و میزبان صاحب پنالتی شود.

ترابی پشت توپ ایستاد و زننده گل سوم تیم تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» لقب گرفت.

در دقیقه ۸۶ بار دیگر دروازه‌بان میزبان با واکنشی خوب ضربه «محمد قاضی»‌ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۸۹ ضربه «امین قاسمی‌نژاد» هافبک خوش‌تکنیک شهرخودرو با بدشانسی از کنار دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

ترکیب پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (سیامک نعمتی)، وحید امیری،بشار رسن (اوساگونا) و علی علیپور (امید عالیشاه)

ترکیب شهرخودرو

سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، روح‌الله سیف‌اللهی، اکبر صادقی، حسین مهربان(محمد قاضی)، علی نبی‌زاده (علی طاهران)، محمدعلی فرامرزی، امین قاسمی‌نژاد، مرتضی خراسانی (میراسلاو) و حسین مرادمند

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه