ارسال به دیگران پرینت

فتحی از هیات مدیره رفت؛

اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی شدند

| دو عضو جدید به هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شدند.

اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی شدند

ر اساس مصوبه مجمع عمومی باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال تهران مهدی شریفی و سید عبدالرضا موسوی به عضویت هیأت مدیره این باشگاه منصوب شدند

همچنین با استعفای میرشاد ماجدی و امیر حسین فتحی از هیأت مدیره باشگاه استقلال موافقت و از زحمات آنان تقدیر شد.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه