ارسال به دیگران پرینت

تیم والیبال نوجوانان در دیدار تدارکاتی برزیل را شکست داد

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیداری تدارکاتی و دوستانه موفق به شکست برزیل شد.

تیم والیبال نوجوانان در دیدار تدارکاتی برزیل را شکست داد

۵۵آنلاین :

تیم والیبال نوجوانان ایران روز شنبه در سومین دیدار تدارکاتی خود در تورنمنت تونس مقابل برزیل سه بر یک به پیروزی رسید. ملی پوشان ایران در ست نخست 25 بر 20 مغلوب برزیل شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20 و 25 بر 23 و 25 بر 20 به پیروزی رسید تا سه بر یک فاتح این مسابقه باشند.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان پیش از این مسابقه تیم های مصر و کوبا را در این تورنمنت شکست داده بودند.

وکیلی درباره مسابقه با برزیل گفت: این بازی تدارکاتی برای تیم ایران بسیار مفید بود. فردا نیز در چهارمین مسابقه تدارکاتی قبل از شروع رقابت های جهانی مقابل برنده مسابقه تونس و ایتالیا بازی خواهیم داشت که دیدار نهایی این تورنمنت خواهد بود تا آماده رقابت های جهانی شویم.

والیبالیست های نوجوان ایران با تیم‌های بلغارستان، جمهوری چک، کلمبیا و ایتالیا در گروه B مسابقات زیر ۱۹ سال قهرمانی جهان هم‌گروه هستند و روز پنجشنبه ۳۱ مرداد در اولین دیدار خود به مصاف بلغارستان می روند.

بردیا سعادت، امیرحسین خانی، امیرحسین تقوی، سهیل مسعود، مهران فیض امام دوست، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، سجاد جلوداریان، امیرحسین توخته، امین خواجه خلیلی، عبدالمختار بوش و سهیل کمال آبادی بازیکنان تیم ایران در رقابت های قهرمانی جهان هستند.

محمد منصوری، رضا وکیلی فرجاد، رضا مومنی مقدم، حمید جعفرزاده، محمد امین شاکری، یاشار جوادی، مهدی آقا صادق خباز و مهرداد سعادتمند نیز کادر فنی تیم ایران در این مسابقات هستند.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان در سال ۱۹۸۹ در امارات متحده عربی برگزار شد و تیم ایران موفق به کسب عنوان چهارم این رقابت‌ها شد. والیبال نوجوانان ایران تاکنون در ۱۱ دوره مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است که ۶ بار بر روی سکو رفته است و قهرمانی سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷ از جمله آنان است.

دو نایب قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۹ و دو مدال برنز این رقابت‌ها در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۴ از دیگر افتخارات والیبال نوجوانان ایران در این رقابت‌ها است.

عنوان چهارمی در سال‌های ۱۹۸۹ و ۲۰۱۳، رتبه پنجمی در سال ۲۰۰۵، جایگاه نهم و دهم در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۱۱ از دیگر نتایج کسب شده از سوی تیم والیبال نوجوانان در رقابت‌های جهانی است.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه