ارسال به دیگران پرینت

پیشنهاد ساختارشکنانه عابدینی برای عبور پرسپولیس از بحران

| امیر عابدینی، مدیرعامل اسبق قرمزهای پایتخت به حواشی این روزهای باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

پیشنهاد ساختارشکنانه عابدینی برای عبور پرسپولیس از بحران

۵۵آنلاین :

امیر عابدینی، مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش پیشنهادهایی را برای عبور پرسپولیس از بحران مطرح کرد. عابدینی در این خصوص نوشت: درود و سلام به دوستداران پرسپولیس همیشه قهرمان نمی‌خواستم در شرایط کنونی حرفی و کلامی با شما عزیزان داشته باشم، اما شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که بعضی از هواداران با گله از من خواستند نظرات خود را عنوان کنم. ۱- ابتدا باید با قاطعیت بگویم صاحبان معنوی باشگاه هواداران می‌باشند ولاغیر و اینان حق دارند نگران روند مدیریتی باشگاه خود باشند. ٢- باید همه ما هوشیار باشیم در زمین غیر دوست بازی نکنیم و بادقت و موشکافانه مسائل را دنبال بکنیم و از امنائ خود مثل آقا کریم و ... نظرخواهی کنیم که نکند در مسیر اشتباه حرکت کنیم. ٣- به هیئت‌مدیره پیشنهاد می‌کنم با استعفای مدیرعامل موافقت کنند و افرادی مثل آقای کاشانی نیز خود کناره‌گیری کنند تا تنش از بین برود و در آرامش برای سامان‌دهی تیم بعد از برانکوی فراموش‌نشدنی اقدام نمایند. ٤- به وزارت ورزش پیشنهاد می‌کنم از نیروهای کاربلد و صددرصد پرسپولیسی برای ترمیم مدیریت باشگاه استفاده نماید و از دخالت در امور باشگاه جداً خودداری نمایند. ٥- مدیریت جدید به یک گروه پنج نفره مرکب از آقا کریم باقری، علی آقای کریمی، آقا مهدی مهدوی‌کیا و دو نفر پیشکسوت مثل آقا فرشاد پیوس و آقای محمد پنجعلی ماموریت بدهند ظرف ۱۰ روز دو گزینه خارجی و دو گزینه داخلی را به باشگاه پیشنهاد کنند و باشگاه سریعاً اتخاذ تصمیم نماید. ٦-امیدوارم مشکلات با خرد و اندیشه و صبر هرچه زودتر برطرف گردد در ضمن یادآور می‌شوم پرسپولیس در مسیر درخشان خویش همیشه از بحران‌ها با سربلندی بیرون آمده و پرچم سرخ همیشه بالاست.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه