ارسال به دیگران پرینت

هدیه ویژه برای دلجویی از مشترکین همراه اول

همراه اول ضمن عذرخواهی از مشترکین در پی بروز مشکل فنی روز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه در سامانه صورتحساب گیری همراه اول که منجر به صدور صورتحساب با مبلغ نادرست برای تعدادی از مشترکان اپراتور اول شده بود، هدیه ویژه ای را برای مشترکین خود در نظر گرفته است.

هدیه ویژه برای دلجویی از مشترکین همراه اول

۵۵آنلاین :

بعد از صحبت درباره صدور قبض هایی همراه اول در خارج از دوره و گاها اشتباه در تعیین هزینه مکالمه، متولیان این اپراتور به جای سکوت و روی آوردن به صحبتهای درگوشی در شبکه های مجازی، اشتباه صورت گرفته را پذیرفته و برای دلجویی از مشترکین هدیه تعیین کردند.

تعدادی از مشترکین همراه اول از نادرست بودم صوتحسابشان که در سوم اردیبهشت پرداخت کرده اند خبر دادند. در پی انتشار این گزارش ها، مدیران همراه اول با اشاره به این نکته که تعداد کمی از مشترکین(حدود 180 هزار نفر) اضافه پرداخت داشتند، اعلام کردند که ضمن عذرخواهی از مشتریانشان به آنهایی که به اشتباه برای رفع مسدودی خطشان قبض پرداخت کردند، به انتخاب خودشان 2 گیگ اینترنت رایگان یا یک روز مکالمه رایگان هدیه می دهد.

این اقدام از سوی مدیران همراه اول در شرایطی صورت گرفته که به طور معمول مدیران و مسئولان کمتر حاضر به عذرخواهی از مردم و پذیرش اشتباهات پیش امده می شوند لذا سیاستهای مدیران همراه اول در پاسخ سریع به اختلال رخ داده و دلجویی از مشتریان می تواند الگویی برای دیگر اپراتورها و حتی دیگر شرکتهای خدماتی قرار گیرد چرا که این شرکت جزو معدود شرکتهایی است که مسئولیت اشتباهاتش را پذیرفته و با مشتری مداری سعی در جبران اشتباه ناخواسته و یا اختلال رخ داده، دارد.

گفتنی است مشترکان ذیربط می توانند از طریق کد دستوری #6*10* یکی از دو بسته مذکور را فعال و هدیه خود را در قالب یک روز مکالمه رایگان و یا دو گیگ اینترنت رایگان دریافت نمایند.

منبع : 55 آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه