ارسال به دیگران پرینت

دادستانی به اظهارات ضد واکسن جریان مدعی طب اسلامی ورود کند

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با اشاره به اظهارات ضد واکسن یکی از مدعیان طب اسلامی، خواستار ورود دادستانی به عنوان مدعی العموم حقوق عامه در امر سلامت شد.

دادستانی به اظهارات ضد واکسن جریان مدعی طب اسلامی ورود کند

کیانوش جهانپور مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، جمعه ۲۴ بهمن در گفت‌وگو با خبرنکاران گفت: با اشاره به برخی جوسازی‌ها علیه واکسن کرونا و واکسیناسیون از سوی برخی مدعیان طب اسلامی در رابطه با شکایت از این افراد اظهار کرد: مسیر حقوقی و قضایی این موضوع همانند سری قبل که از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و وزارت بهداشت پیگیری شد، بار دیگر نیز پیگیری و از این فرد شکایت می‌شود.

وی افزود: سلامت، حقوق عامه بوده و رفتار این جریان مدعی طبی اسلامی دخالت در امر درمان و به نوعی مخل سلامت عمومی است، لذا دادستان به عنوان مدعی العموم و دادستان ویژه روحانیت قطعاً می‌توانند به عنوان دفاع از حقوق عامه به این موضوع ورود کنند.

جهانپور در رابطه با برخی مخالفت‌ها با واکسیناسیون نیز گفت: از تلاویو تا بروکلین و ارتدوکس‌های افراطی صهیونیست مروج مخالفت با واکسیناسیون بوده و برخی جاهلان و اهل خرافات در ایران نیز ممکن است به این مباحث دامن بزنند، اما قاطبه مردم ایران هیچ‌گاه مخالفتی با واکسیناسیون ندارند و پوشش ۹۹ درصدی واکسن در ایران نیز نشان می‌دهد که مخالفت‌ها با واکسن در ایران ریشه‌دار نیست.

در روزهای اخیر و پیش از آغاز واکسیناسیون سراسری کرونا، یکی از مدعیان جریان طب اسلامی از مردم خواسته بود که به افرادی که واکسن تزریق می‌کنند نزدیک نشوند.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه