ارسال به دیگران پرینت

فناوری کلاد | ۲۵ درصد شرکت‌های جهان کاملا‌ به فناوری کلاد منتقل خواهند شد

نتایج یک بررسی که توسط موسسه اوریلی صورت گرفته نشان می‌دهد ظرف یک سال آینده ۲۵ درصد از شرکت‌های جهان تمام اپلیکیشن‌های خود را به بستر کلاد منتقل می‌کنند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زد دی‌نت، با توجه به اینکه پژوهش مذکور قبل از همه‌گیری ویروس کرونا صورت گرفته، می‌توان انتظار داشت که اقبال به فناوری کلاد (رایانش ابری) برای دسترسی به نرم‌افزارها و برنامه‌های مختلف با سرعتی بیشتر افزایش یابد.

فناوری کلاد | ۲۵ درصد شرکت‌های جهان کاملا‌ به فناوری کلاد منتقل خواهند شد

نتایج یک بررسی که توسط موسسه اوریلی صورت گرفته نشان می‌دهد ظرف یک سال آینده ۲۵ درصد از شرکت‌های جهان تمام اپلیکیشن‌های خود را به بستر کلاد منتقل می‌کنند. با توجه به اینکه پژوهش مذکور قبل از همه‌گیری ویروس کرونا صورت گرفته، می‌توان انتظار داشت که اقبال به فناوری کلاد (رایانش ابری) برای دسترسی به نرم‌افزارها و برنامه‌های مختلف با سرعتی بیشتر افزایش یابد.

بررسی یادشده که از طریق گفت‌وگو با ۱۲۸۳ مدیر حوزه فناوری اطلاعات طی ماه‌های ژانویه و فوریه سال ۲۰۲۰ صورت گرفته، نشان می‌دهد که انتقال به محیط تمام کلاد تنها محدود به شرکت‌های کوچک که فاقد بخش فناوری اطلاعات هستند، نیست و شرکت‌های بزرگ نیز به این فناوری علاقه نشان می‌دهند. ۱۷ درصد از پاسخ‌دهندگان در سازمان‌های بزرگی کار می‌کنند که بیش از ۱۰ هزار کارمند دارند و پیش از این تمام اپلیکیشن‌های خود را به فضای کلاد منتقل کرده‌اند. همچنین ۹۰ درصد از سازمان‌ها هم از افزایش استفاده از زیرساخت‌های کلاد در یک سال آینده خبر داده‌اند. ۶۷ درصد از سازمان‌ها از انتقال اکثریت اپلیکیشن‌های خود به محیط کلاد خبر داده‌اند که این امر نیز تغییری مهم محسوب می‌شود. ۵۴ درصد از شرکت‌ها از ترکیبی از سرویس‌های کلاد استفاده می‌کنند که در این میان خدمات کلاد آمازون با محبوبیت ۶۷ درصدی در صدر است و رتبه دوم به خدمات کلاد مایکروسافت با ۴۸ درصد محبوبیت اختصاص دارد. رتبه سوم نیز با ۳۲ درصد محبوبیت مربوط به خدمات کلاد گوگل است.

منبع: دنیای اقتصاد 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه