ارسال به دیگران پرینت

همراهی برای رویای دیجیتال کشور

کسب و کارهای دیجیتال، موتور محرک اقتصاد جامعه به شمار می روند و نقش اپراتورها در توسعه کسب و کارهای دیجیتال از جمله خصوصیات فوق العاده آنهاست که به نوعی بخشی از ساختار آن ها می باشد و تاثیر بسزایی در رشد جامعه دارد که با بررسی این نقش حمایتی در میان کارآفرینان متوجه اهمیت فوق العاده آن در اقتصاد ملی می شویم.

همراهی برای رویای دیجیتال کشور

۵۵آنلاین :

کسب و کارهای دیجیتال، موتور محرک اقتصاد جامعه به شمار می روند و نقش اپراتورها در توسعه کسب و کارهای دیجیتال از جمله خصوصیات فوق العاده آنهاست که به نوعی بخشی از ساختار آن ها می باشد و تاثیر بسزایی در رشد جامعه دارد که با بررسی این نقش حمایتی در میان کارآفرینان متوجه اهمیت فوق العاده آن در اقتصاد ملی می شویم.

اگر نوآوری را به‏ کارگیری راه‏ حل‏ های جدید به‏ منظور شناسایی و پاسخ به نیازهای جدید و ناشناخته و یا موجود در بازار تعریف کنیم، برخلاف فکر و نظر اکثریت مردم و حتی مدیران، نوآوری تنها تحقیق و توسعه نیست، بلکه باید کلیه زنجیره ارزش را از تحقیق و توسعه تا مهندسی، تولید، توزیع، فروش و بازاریابی و حتی کاربری آسان و استراتژی سرمایه‏ گذاری را در برگیرد و این مهم از طریق خلق و ارائه محصولات، خدمات، فرآیندها، فناوری‏ ها و ایده‌‏های نوین محقق می‏ شود.

چند سالی است که همراه‏ اول با شعار حامی اول نوآوری فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است.

شرکت همراه‏ اول به‏ منظور همگامی با پیشرفت‏ ها و ﺗﻐﻴﻴﺮات ﺳﺮﻳﻊ ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و ارﺗﺒﺎﻃﺎت و پاسخگویی به ﺗﻘﺎضاﻫﺎی ﺟﺪﻳﺪ ﻣﺸــﺘﺮﻳﺎن، نوآوری را یکی از اولویت‏ های استراتژیک خود قرار داده و اقدام به توسعه بخش نوآوری خود با اهداف پرورش نوآوری و تبدیل‏ شدن به مرجعی در اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات و دیجیتال کرده است. همراه اول، نوآوری را در ابعاد محصول، خدمت، فرآیند، سازمان و کسب‏ وکار دنبال می‏ کند.

همراه اول به عنوان اپراتور پیشرو در امر حمایت از کسب و کارهای نوپا، در امر شتابدهی رسانه ای کسب و کارهای نو کمک شایانی می کند. اپراتور اول کشور همکاری در معرفی استارت آپ ها با استفاده از ظرفیت سامانه های هوشمند دراختیار را در دستور کار خود قرار داده است.

بر همین اساس وزیر ارتباطات کشورمان سال گذشته، در سالن همراه اول واقع در نمایشگاه تلکام برنامه راهبری همراه اول با شعار تحقق رویای دیجتال را امضا کرد و درباره آن گفت: «همراه اول لوکوموتیو پر قدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال است.»

جهرمی مسیر حرکتی اقتصاد دیجیتال را نیاز به نیروهای جوان دانست و تیم جوان همراه اول را یکی از همین تیم ها عنوان کرد که نقش پررنگی در توسعه فناوری دیجیتال و ارتباطات داشتند. او ضمن تقدیر و تشکر از این مجموعه، خواستار اتصال مدارس کشور به شبکه پرسرعت پهن باند توسط همراه اول شد:

«فناوری کشاورزی هوشمند و هوشمند شدن مصرف انرژی از دیگر مباحثی هست که همراه اول سعی داشته در آنها حرکت کند و تاکنون موفقیت آمیز عمل کرده است.»

اما در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی ایران تله کام ۲۰۱۹ (تلکام پلاس) که از ۲۶ آذر ماه تا ۲۹ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، اپراتور ها آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی خود را معرفی کردند و اپراتور همراه اول در این نمایشگاه حضور فعالی داشت و ضمن ارائه آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی خود، به معرفی پلت فرم های «سنجینه» و «آچاره» در قالب کسب و کارهای دیجیتال نیز پرداخت.

شایان ذکر است که در جریان برگزاری نمایشگاه «تلکام پلاس» رویکردهای حمایتی همراه اول بیان شده و در همین راستا رویکردهای حمایتی همراه اول از تولیدات داخل، از نخستین «پلتفرم API شبکه ای» که توسط متخصصان این شرکت طراحی و پیاده سازی شده است، توسط بخش فنی و توسعه شبکه ای این اپراتور رونمایی شد.

در پایان باید از نقش بی نظیر اپراتور اول در توسعه کسب و کارهای دیجیتال نوپا و تقویت ظرفیت های داخلی و ملی در این راستا قدردانی کرد.

منبع : 55 آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه