ارسال به دیگران پرینت

هوآوی همچنان در حال رشد

گزارش مالی هوآوی برای سه‌ماهه سوم سال مالی 2019 اعلام شد؛

هوآوی همچنان در حال رشد

۵۵آنلاین :

گزارش مالی سه ماهه سوم هوآوی در سال 2019 از بی اثر بودن محدودیت‌های دولت آمریکا و پایدار ماندن روند رشد هوآوی در بخش‌های متخلف حکایت می‌کند. این آمار نشان می‌دهد هوآوی در این مدت، رشد 24 درصدی درآمد را تجربه کرده است.

هوآوی اخیراً گزارش مالی خود را برای فصل سوم سال مالی 2019 منتشر کرد. هوآوی با کسب درآمد 610.8 میلیون یوآن طی سه فصل نخست سال میلادی، رشدی 24.4 درصدی را تجربه کرده است. سود خالص عملیاتی نیز 8.7 درصد اعلام شده ‌است.

هوآوی در سال 2019 تمرکز خود را روی توسعه زیرساخت‌های ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات)، گجت‌های هوشمند و افزایش بهره‌وری و کیفیت خطوط تولید خود قرار داد. همین موضوع سبب شد وضعیت عملیاتی و سازمانی این شرکت طی سه فصل نخست سال 2019 ارتقای چشم‌گیری را تجربه کند.

C:\Users\Memento\Desktop\hw.jpg

در سالی که گذشت، تجاری‌سازی شبکه‌های ارتباطی نسل پنجم (5G) در سراسر دنیا سرعت گرفت. هوآوی در این مدت با فعالیت جدی و همکاری با اپراتورهای پیشرو، به عرضه نوآوری‌های خود‌ ادامه داد. از جمله این نوآوری‌ها می‌توان به مواردی نظیر ساده‌‌تر و هوشمندتر کردن ارتباط در حین حرکت و 5G Super Uplink اشاره کرد. هوآوی ضمن همکاری با فعالان این صنعت و تشکیل اتحادیه، با ارائه فناوری 5G Deterministic Networking فضایی را برای خلق نوآوری و رشد اپراتورهای مختلف فراهم کرده است.

تا به این لحظه هوآوی بیش از 60 قرارداد 5G با اپراتورهای بزرگ سراسر دنیا منعقد کرده و بیش از 400000 آنتن مخابراتی (AAU) MIMO 5G را به بازار جهانی عرضه کرده ‌است. تولید قطعات و تجهیزات هوآوی در زمینه‌هایی نظیر شبکه‌های نوری، شبکه‌های ارتباطی و محصولات IT رشد پایداری داشته است.

در زمینه تجارت سازمانی، این شرکت پلتفرم دیجیتالHuawei Horizon را معرفی کرده است. این پلتفرم جامع، آزاد و بهینه، بر پایه تجربه گسترده هوآوی در تکنولوژی ساخته شده است. هوآوی با این پلتفرم و همکاری شریک‌های فنی و مشتریان خود در تلاش است تا با تحول دیجیتالی، زیربنای صنعت دیجیتال به ارزش میلیاردها دلار را خلق کند. این پلتفرم ضمن کمک به دیجیتالی شدن حوزه‌‌های مختلفی نظیر دولت، خدمات عمومی، امور مالی و حقوقی، حمل و نقل و برق‌رسانی، به سرعت این فرایندها نیز می‌افزاید.

تا پایان سه ماهه سوم سال میلادی 2019، بیش از 700 شهر بزرگ دنیا، 228 کمپانی از لیست Global 500 و 58 کمپانی از لیست Global 100 وبسایت Fortune.com، هوآوی را به عنوان مشاور و همکار در زمینه تحول دیجیتال انتخاب کرده‌اند.

توسعه فناوری‌های وابسته به سرویس‌های ابری هوآوی نیز بیش از پیش سرعت گرفته و طی سه‌ ماهی که گذشت شاهد رونمایی هوآوی از استراتژی محاسباتی خود و Atlas 900، سریع‌ترین سامانه آموزش سیستم‌های هوش مصنوعی بودیم.

از دیگر سرویس‌های جدید و خلاقانه هوآوی می‌توان به سرویس ابری HUAWEI CLOUD Ascend AI، 112 سرویس جدید قدرت گرفته از پردازنده‌های Kunpeng و Ascend و همچنین دوقلوهای هوشمند اشاره کرد. این محصولات موفقیت‌های بزرگی در امور دولتی، ISPها، صنعت خودرو، اقتصاد و بسیاری از حوزه‌های دیگر کسب کرده‌اند. تاکنون بیش از 3 میلیون مشتری سازمانی و توسعه‌دهنده از HUAWEI CLOUD برای خلق راهکارهای جدید و توسعه محصولات خود استفاده کرده‌اند.

در زمینه کسب‌وکار حوزه مصرف‌کننده، فروش اسمارت‌فون‌های هوآوی رشد پایداری را تجربه کرده است. تعداد اسمارت‌فون‌های عرضه شده توسط هوآوی در سه فصل نخست سال میلادی جاری از مرز 185 میلیون دستگاه عبور کرده که خود حاکی از رشدی 26 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است. قسمت‌های دیگری نظیر تبلت، PC، ابزارهای پوشیدنی و اسپیکرهای هوشمند نیز رشد محسوسی را تجربه کرده‌اند.

Vision TV، که هوآوی از آن با عنوان «Vision Smart Screen» یاد می‌کند نیز در سه ماهه سوم سال میلادی جاری معرفی شده است. این محصول به لطف سخت‌افزار قدرتمند و ویژگی‌های نرم‌افزاری خاص خود بارها و بارها مورد تحسین فعالان صنعت و مصرف‌کنندگان قرار گرفته و هوآوی یک گام دیگر به خلق تجربه‌ای بی‌درنگ و هوشمند نزدیک‌تر شده است.

اکوسیستم HMS (Huawei Mobile Services) نیز آرام و پیوسته به رشد خود ادامه داده و هم‌اکنون پوشش خود را به بیش از 170 کشور رسانده است. این اکوسیستم تاکنون توجه بیش 1.07 میلیون توسعه‌دهنده را از سراسر جهان به خود جلب کرده است.

منبع : 55 آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه