ارسال به دیگران پرینت

پزشک در گوشی هوشمند شماست!

نرم افزارهای رژیم، کالری شمار، گام شمار و ... دیگر قدیمی شده اند. فناوری گوش های هوشمند در کنار این تکنولوژی جدید پوشیدنی، تجربه جدیدی از سلامتی را برای کاربر به ارمغان می آورد!

پزشک در گوشی هوشمند شماست!

۵۵آنلاین :

نسل اول گجت های پوشیدنی شامل ساعت های هوشمند ، گام شمار و کالری شماربه منظور بررسی میزان فعالیت های روزانه کاربر و اصلاح سبک زندگی آنها طراحی شدند. امروز تکنولوژی به دنبال آن است، که از سلامتی بیماران و آن هم از طریق گوشی همراه اطمینان حاصل کند. بیمارانی که به صورت مداوم باید چکآپ بشوند، جامعه هدف این گجت پوشیدنی است.

شرکت Miya Health که در سال 2018 و با تلاش عده ای از پزشکان، مهندسان و طراحان Bay Area به راه افتاد ، کیت گجت هوشمندی طراحی کرده است که شامل دستبند اندازه گیری فشار خون Omron، پَچ کنترل ضربان قلب، حلقه ای که میزان و زمان خواب را بررسی می کند و چند گجت دیگر می شود.

محصولات این شرکت، با ارتباط با دستگاه هایی که در بیمارستان یا در اختیار پزشک قرار دارد، داده های مربوط به بیمار را برای پزشک ارسال می کند. هم اکنون قراردادی بین Miya Health ومجموعه بیمارستانهای Mercy Health منعقد شده است و این بیمارستان با سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری در این استارت آپ گامی بزرگ در ارائه خدمات پزشکی نوین برداشته است.

پزشکان معتقدند با ارتقای این تجهیزات، میزان نظارت روی بیمارها، به ویژه بیمارانی که شرایط خاص یا بیماریهای مزمن دارند و باید مدام تحت نظر باشند، افزایش می یابد. مسئولین این بیمارستان معتقدند این خدمات مورد استقبال بیماران قرار می گیرد.

منبع : 55 آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه