ارسال به دیگران پرینت

اپلیکیشن HiCare؛ راهکاری جامع برای به روز رسانی سریع و دسترسی به خدمات پس از فروش گوشی‌های هوشمند هوآوی

HiCare اپلیکیشنی مخصوص گوشی‌های هوآوی هست که به کاربر کمک می‌کند علاوه بر دریافت خدمات مختلف، بتواند به راحتی گوشی خود را به‌روزرسانی کند. حتی این برنامه با راهکارهای پیشنهادی خود، به کاربر کمک می‌کند تا مشکلات پیش آمده برای گوشی را رفع کند.

اپلیکیشن HiCare؛ راهکاری جامع برای به روز رسانی سریع و دسترسی به خدمات پس از فروش گوشی‌های هوشمند هوآوی

۵۵آنلاین :

هوآوی اپلیکیشن اختصاصی خود با نام HiCare را با هدف ارائه خدمات آنلاین به کاربران گوشی‌های هوشمند این برند، عرضه کرده است. خدمات برنامه HiCare شامل خدمات پس از فروش آنلاین، ارسال بازخورد درباره مشکلات، آموزش ویژگی‌های مختلف گوشی، معرفی مراکز خدمات پس از فروش و آگاهی از وضعیت گارانتی گوشی و... می‌شود. علاوه بر موارد ذکر شده، این اپلیکیشن کاربردی امکان رفع مشکلات نرم افزاری و به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند هوآوی را برای کاربران فراهم کرده است.

یکی از قابلیت‌های جذاب این برنامه عیب‌یابی گوشی‌های هوشمند هوآوی است؛ در صورتی که گوشی با مشکل نرم افزاری مواجه شود، برنامه HiCare با نمایش یک اعلان توجه کاربر را جلب می‌کند و راهکارهای حل مشکل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در آپدیت گوشی نیز برنامه HiCare علاوه بر به‌روزرسانی‌های رسمی، در صورت درخواست کاربر به‌روزرسانی آزمایشی را هم در اختیار قرار می‌دهد. در صورتی که به هر دلیل برای به‌روزرسانی سیستم عامل و رابط کاربری گوشی به شکل OTA (آپدیت خودکار در هنگام اتصال به اینترنت) اعلان مورد نظر را دریافت نکردید، می‌توانید با مراجعه به برنامه HiCare به صورت دستی جدیدترین به‌روزرسانی عرضه شده برای گوشی هوآوی خود را جست‌وجو کنید.

علاوه بر قابلیت های فوق شما می توانید در بخش چت این اپلیکشن به صورت آن لاین با کارشناسان فنی هوآوی حتی به زبان فارسی در ارتباط با مشکلات خود صحبت کرده و همچنین نشانی نزدیک ترین مرکز خدمات هوآوی را پیدا کنید.

آموزش به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند هوآوی با استفاده از برنامه HiCare

  1. ابتدا آخرین نسخه برنامه HiCare را با استفاده از این لینک دانلود کرده و آن را بر روی گوشی هوآوی خود نصب کنید.

  2. پس از نصب موفق، برنامه HiCare را اجرا کنید.

  3. وارد حساب کاربری هوآوی خود شوید؛ در صورتی که حساب کاربری هوآوی ندارید، با استفاده از این لینک یک حساب کاربری جدید بسازید.

  4. پس از ورود به حساب کاربری، کشوری را که در آن اقامت دارید، انتخاب کنید.

  5. مجوزهای دسترسی و قوانین برنامه را قبول کنید.

  6. از نوار ابزار قسمت بالایی برنامه گزینه Service را انتخاب کرده و و به قسمت Update‌ بروید.

  7. با ورود به این بخش تیک مربوط به قوانین برنامه را بزنید و سپس گزینه Apply را انتخاب کنید.

  8. در این بخش، برنامه HiCare سرورها را برای پیدا کردن آخرین روزرسانی‌ها جست‌وجو می‌کند.

  9. در صورتی که به‌روزرسانی جدیدی برای گوشی شما عرضه شده باشد گزینه Download and install ظاهر می‌شود.

  10. با لمس گزینه Download and install مراحل دانلود و نصب آخرین نسخه به‌روزرسانی عرضه شده برای گوشی هوشمند شما آغاز می‌شود.

  11. پس از دانلود به‌روزرسانی، گوشی شما به شکل خودکار راه اندازی مجدد می‌شود تا آپدیت جدید را نصب کند.

پس از پایان مراحل نصب، می‌توانید از رابط کاربری آپدیت ‌شده‌ لذت ببرید. در حال حاضر اکثر گوشی‌های هوشمند جدید برند هوآوی (از جمله سری Huawei P30) از قابلیت به‌روزرسانی با برنامه HiCare پشتیبانی می‌کنند.

اگر گوشی هوآوی دارید، پیشنهاد می‌کنیم با نصب برنامه HiCare گوشی هوشمند خود را برای همیشه به روز نگه دارید و حتی مشکلات نرم‌افزاری آن را با راهنمایی‌های گام به گام اپلیکیشن، برطرف کنید.

منبع : 55 آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه