ارسال به دیگران پرینت

کامیل واسکوئز وکیل جانی دپ

ازدواج جنجالی خانم وکیل با بازیگر معروف! + عکس ها

در حین اجرای دادگاه جانی دپ و امبر هرد چند باری کامیل واسکوئز وکیل جانی دپ اقدامی عجیبی انجام داد.

ازدواج جنجالی خانم وکیل با بازیگر معروف! + عکس ها

عکسی جنجالی از جانی دپ و وکیلش کامیل واسکوئز در دادگاه طلاق امبرهرد و جانی دپ می بینید. این عکس در دنیا وایرال شده است و از رابطه عاشقانه جانی دپ و وکیلش در دادگاه صحبت می شود. 

عکسی جنجالی از جانی دپ و وکیلش کامیل واسکوئزدر دادگاه طلاق امبرهرد و جانی دپ می بینید. این عکس در دنیا وایرال شده است و از رابطه عاشقانه جانی دپو وکیلش در داداگاه صحبت می شود. عکسی از واسکزوکیل جانی دپ که او را در آغوش گرفته بود در حالی که چشمانش را بسته بود و با رضایت لبخند می زد در سراسر جهان پخش شد.جانی دپ و امبر هرد بازیگران مشهور هالیوود مدتی است مشغول رفت و آمد به دادگاه برای طلاق هستند. جانی دپ 6 سال با امبر هرد زندگی کرد که در این 6 سال همیشه با هم در حال درگیری و جدال بودند. امبرهرد دومین همسر جانی دپ است. جانی دپ از همسر اولش سالهاست طلاق گرفته و یک دختر بزرگ به نام لی لی و یک پسر دارد.

کامیل واسکوئز، وکیل پر زرق و برق جانی دپ، در روزهای اخیر به دلیل بازجویی متقابل همسر سابق این بازیگر، امبر هرد، در دادگاه هتک حرمت آنها در ویرجینیا، به یک نام آشنا تبدیل شده است. یک کارشناس زبان بدن بعد از بررسی تصاویر آنها در دادگاه می گوید نحوه بغل کردن وکیل جانی دپ مانند کسی است که قهرمان زندگی اش را در آغوش گرفته است. در مراحل مختلف دادگاه، واسکوئز دیده شده است که به طور حمایتی به دپ لبخند می زند و حتی او را در داخل دادگاه در آغوش گرفته است.

برخی در رسانه های اجتماعی حدس می زنند که این جفت یک آیتم هستند و واسکوئز در هنگام خروج از دادگاه در روز چهارشنبه در مورد شایعات عاشقانه صحبت می کند.

اما یکی ازکارشناسان زبان بدن می گوید که مبادلات محبت آمیز بین این جفت احتمالاً در تلاشی انجام می شود تا دپ نرم تر و دوست داشتنی تر به نظر برسد - تقریباً مانند یک "قهرمان رمانتیک" از یکی از فیلم های قدیمی تر.

یک کارشناس زبان بدن می‌گوید که مبادلات محبت آمیز بین جانی دپ و وکیلش کامیل واسکوئز احتمالاً در تلاشی انجام شده است تا دپ نرم‌تر و دوست‌داشتنی‌تر به نظر برسد - تقریباً مانند یک «قهرمان رمانتیک» در یکی از فیلم‌های قدیمی‌اش.

 

بیشتربخوانید:

 

عکسی از واسکز که دپ را در آغوش گرفته بود در حالی که چشمانش را بسته بود و با رضایت لبخند می زد در سراسر جهان پخش شد. اما جیمز معتقد است که همه اینها برای دوربین‌ها تکرار شده است و آن را به عنوان یک «تئاتر متحرک از زبان بدن» توصیف می‌کند.

در طول مراحل قانونی، واسکوئز دیده شده است که نزدیک دپ نشسته و در گوش او زمزمه می کند و می خندد. در همین حین، دپ در حال واکنش متقابل به نمایش های محبت آمیز واسکز، بیرون آوردن صندلی و زمزمه کردن در گوش او دیده شده است.این اقدامات باعث می شود که بازیگر ملایم و جذاب به نظر برسد - تضادی با فرد خشن و نامنظم که همسر سابق هرد در غرفه توصیف کرده است.

22

واسکز در سال 2010 از دانشکده حقوق جنوب غربی لس آنجلس و در سال 2006 از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی فارغ التحصیل شد. او توسط بهترین وکلا در آمریکا برای سال های 2021 تا 2022 انتخاب شد. طرفداران جانی دپ برای ملاقات با وکیل او کامیل واسکز بیرون از دادگاه صف کشیده اند.

جانی دپ از امبر هرد به دلیل افترا به خاطر مقاله ای در واشنگتن پست در سال 2018 که این بازیگر نوشته بود، شکایت می کند که در آن گفته بود قربانی خشونت جنسی بوده است.

او در این مقاله به طور مشخص نامی از دپ نبرده است، اما پس از آن نوشته شده است که هرد در سال 2016 به دلیل اتهامات سوءاستفاده علیه همسر سابقش دستور منع تعقیب صادر کرد. جانی دپ به دنبال غرامت 50 میلیون دلاری است. و می گوید امبر هرد 100 میلیون دلار تقلب کرده است امبر هرد در جریان بازجویی متقابل دپ با وکیل دپ، کامیل واسکز، دعوا کرد.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه