ارسال به دیگران پرینت

سفر لاکچری حدیثه تهرانی و همسرش! | تیپ جنجالی حاشیه ساز حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی با کیان مقدم ازدواج کرده است. حدیثه تهرانی به تازگی سفری به کیش داشته؛ عکس هایی از این سفر در فضای مجازی قرار گرفته که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. یکی از این تصاویر را در ادامه مشاهده می کنیم.

سفر لاکچری حدیثه تهرانی و همسرش! | تیپ جنجالی حاشیه ساز حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی از بازیگران جوان و کم حاشیه در کشور است. حدیثه تهرانی در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده است. حدیثه تهرانی در رشته مامایی تحصیل کرده است و تا مقطع لیسانس این رشته را ادامه داد است. حدیثه تهرانی با کیان مقدم ازدواج کرده است. حدیثه تهرانی به تازگی سفری به کیش داشته؛ عکس هایی از این سفر در فضای مجازی قرار گرفته که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. یکی از این تصاویر را در ادامه مشاهده می کنیم.

حدیثه تهرانی

 

بیوگرافی حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی متولد ۲۱ ام آذر ماه سال ۱۳۶۳ در در محله نارمک تهران بوده و یک خواهر بزرگتر از خود دارد که در خارج از ایران مشغول به تحصیل می‌باشد.

وی لیسانس مامایی دارد و یک دوره بازیگری هم در کلاسهای آزاد بازیگری گذرانده، به دلیل تشابه اسمی اش با خانم هدیه تهرانی مدتی شایع شده بود که ایشان خواهر هدیه تهرانی هستند که این موضوع صحت ندارد.

بیوگرافی و عکس های دیدنی حدیثه تهرانی و همسرش کیان مقدم

وی تا کنون در فیلم سینمایی شکلات داغ و سریال‌های به کجاچنین شتابان، خوش‌نشین‌ها و آسمان همیشه ابری نیست به ایفای نقش پرداخته است.

به تازگی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام انتقاد هایی به این بازیگر در خصوص نگهداری حیوانات خانگی وارد می شود!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه