ارسال به دیگران پرینت

فیلم هایی که به ازدواج بازیگران شان منتهی شدند

برد پیت و آنجلینا جولی حین بازی در فیلم «آقا و خانم اسمیت» به یکدیگر علاقمند شدند و اینگونه شد که یکی از جذاب ترین زوج های هالیوود پدید آمد. با این حال، سلبریتی های دیگری هم بوده اند که هنگام بازی در یک فیلم نیمه ی گمشده ی خود را پیدا کرده باشند، مانند پنه لوپه کروز، تام هنکس و جولیا رابرتس. و برخی از این زوج ها ۳۰ سالی از ازدواج شان می گذرد، امری که ثابت می کند هرگز نمی توانید پیش بینی کنید که چه زمانی گرفتار عشق خواهید شد.

فیلم هایی که به ازدواج بازیگران شان منتهی شدند

در ادامه درباره ی فیلم هایی صحبت خواهیم کرد که به ازدواج ستاره های خود منتهی شدند.

آقا و خانم اسمیت (Mr. & Mrs. Smith) – برد پیت و آنجلینا جولی

این همان فیلمی است که به زندگی مشترک ۵ ساله ی برد پیت  و جنیفر آنیستون پایان داد. بعدها، پیت و آنجلینا جولی نیز در سال ۲۰۱۶ بعد از ۱۲ سال رابطه عاشقانه و ۲ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. آن ها ۶ فرزند هم داشتند که ۳ تای آن ها را به فرزندخواندگی پذیرفته بودند.

روزهای تندر (Days of Thunder) – تام کروز و نیکول کیدمن

تام کروز و نیکول کیدمن در سال ۱۹۸۹ در جریان بازی در این فیلم با یکدیگر آشنا شدند. این زوج ۱۱ سال با یکدیگر زندگی کردند و ۲ فرزند خوانده داشتند. با این حال، زندگی مشترک آن ها در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید و نیکول کیدمن حالا همسر کیت اربن، خواننده ی نیوزلندی است.

ویکی کریستینا بارسلونا (Vicky Cristina Barcelona) – پنه لوپه کروز و خاویر باردم

این زوج رویایی اولین بار در سال ۱۹۹۲ هنگام بازی در یک فیلم با یکدیگر آشنا شدند. اما سال ها بعد یعنی در سال ۲۰۰۸ در جریان بازی در فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» بود که رابطه ی کروز و باردم جدی شد و آن ها با یکدیگر وارد رابطه ی عاشقانه شدند. این زوج در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب ۲ فرزند شدند.

بی باک (Daredevil) – جنیفر گارنر و بن افلک

وقتی این زوج در سال ۲۰۰۲ در حین بازی در این فیلم به یکدیگر علاقمند شدند، گارنر هنوز همسر اسکات فولی بود و بن افلک نیز با جنیفر لوپز در رابطه عاشقانه بود. با این حال، طولی نکشید که گارنر و افلک با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند و در نهایت با همدیگر ازدواج کردند. این زوج ۱۰ سال با یکدیگر زندگی کردند و صاحب ۳ فرزند شدند. زندگی مشترک آن ها در سال ۲۰۱۷ به پایان رسید.

کلئوپاترا (Cleopatra) – الیزابت تیلور و ریچارد برتون

الیزابت تیلور در سال ۱۹۶۲ هنگام بازی در این فیلم در ایتالیا بود که به ریچارد برتون، بازیگر ولزی دل باخت. گرچه هر دوی آن ها آن زمان متأهل بودند، اما عشق میان آن ها به قدری قوی بود که طولی نکشید که آن ها در سال ۱۹۶۴ با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج بعد از ۱۱ سال از یکدیگر جدا شدند. تیلور و برتون یک سال بعد دوباره زندگی مشترک شان را از سر گرفتند اما پس از یک سال بار دیگر و این بار برای همیشه از یکدیگر جدا شدند.

خانه رویایی (Dream House) – دنیل کریگ و ریچل وایس

این زوج مشهور در سال ۲۰۱۱ در جریان بازی در این فیلم به یکدیگر علاقمند شدند و در همان سال زندگی مشترک خود را آغاز کردند. آن ها در سال ۲۰۱۸ صاحب اولین فرزند خود شدند.

قوی سیاه (Black Swan) – ناتالی پورتمن و بنجامین میلپید

ناتالی پورتمن با همسرش بنجامین میلپید در سال ۲۰۱۰ در حین بازی در این فیلم آشنا شد. میلپید در فیلم «قوی سیاه» به عنوان رقصنده و طراح رقص حضور داشت. این زوج در همان سال ۲۰۱۰ با یکدیگر نامزد و در سال ۲۰۱۲ رسماً با همدیگر ازدواج کردند. پورتمن و میلپید صاحب ۲ فرزند هستند.

مکانی آن سوی کاج ها (The Place Beyond the Pines) – اوا مندس و رایان گاسلینگ

شایعات درباره ی رابطه ی عاشقانه ی این بازیگر مشهور در سال ۲۰۱۱ آغاز شد که این دو با یکدیگر در فیلم «مکانی آن سوی کاج ها» همبازی شدند. این زوج هرگز علاقه ای به رسانه ای کردن رابطه ی خود نداشته اند اما آنچه می دانیم این است که آن ها ۹ سال است که با یکدیگر هستند و صاحب ۲ فرزند شده اند.

گرین لانترن (Green Lantern) – رایان رینولدز و بلیک لایولی

این زوج مشهور در سال ۲۰۱۰ هنگام بازی در این فیلم با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۱۱ رابطه عاشقانه ی خود را آغاز کردند. رینولدز و لایولی در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب ۳ فرزند شدند.

می دانم تابستان پیش چه کردی (I Know What You Did Last Summer) – سارا میشل گلار و فردی پرینز

این دو بازیگر ۱۸ سال است که با یکدیگر هستند. آن ها در سال ۱۹۹۷ در جریان بازی در این فیلم به یکدیگر علاقمند شدند و حالا ۲ فرزند دارند.

استپ آپ (Step Up) – چنینگ تیتوم و جینا دوان

این زوج پس از پایان فیلمبرداری این فیلم با یکدیگر ازدواج کردند. زندگی مشترک آن ها نزدیک به ۹ سال به طول انجامید و در سال ۲۰۱۳ صاحب یک فرزند شدند. این زوج در سال ۲۰۱۸ از یکدیگر جدا شدند.

شبانگاه (Evening) – کلیر دینز و هیو دنسی

این زوج در سال ۲۰۰۷ در حین بازی در این فیلم با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۰۹ از ازدواج خود خبر دادند. آن ها حالا ۲ فرزند دارند.

نور میان اقیانوس ها (The Light Between Oceans) – مایکل فاسبندر و آلیسیا ویکاندر

این دو بازیگر مشهور در سال ۲۰۱۴ در جریان بازی در این فیلم به یکدیگر علاقمند شدند و طولی نکشید که در سال ۲۰۱۷ با یکدیگر ازدواج کردند.

مکزیکی (The Mexican) – جولیا رابرتس و دنی مودر

جولیا رابرتس با همسرش دنی مودر در سال ۲۰۰۰ هنگام بازی در این فیلم آشنا شد و کمی بعد در سال ۲۰۰۲ با او ازدواج کرد. دنی مودر که یک فیلمبردار است در فیلم «مکزیکی» مشغول به کار بود. این زوج ۳ فرزند دارند.

سریال «دوستان صمیمی» (Bosom Buddies) – تام هنکس و ریتا ویلسون

کمتر زوج الهام بخشی همچون تام هنکس و ریتا ویلسون در هالیوود وجود دارد. این زوج ابتدا در سال ۱۹۸۱ در اپیزودی از سریال «دوستان صمیمی» با یکدیگر همبازی و به هم علاقمند شدند. یک سال بعد آن ها را رابطه ی خود را علنی کردند. این زوج در سال ۱۹۹۸ با یکدیگر ازدواج کردند و از آن زمان به یکی از زوج های مشهور هالیوود بدل شده اند.

سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) – کیت هرینگتون و رز لزلی

 

این دو بازیگر به واسطه ی بازی در نقش های «جان اسنو» و «ایگریت» در سریال «بازی تاج و تخت» به شهرت رسیدند و اولین بار در سال ۲۰۱۱ با یکدیگر آشنا شدند. آن ها در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند و فرزند اول آن ها در سال جاری میلادی به دنیا خواهد آمد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه