ارسال به دیگران پرینت

آقای فتحی | اگر شماسازنده مست عشق هستید چرا در این ۱۰ ماه از فیلم سراغی نگرفتید؟

روابط عمومی سرمایه گذار ترک فیلم «مست عشق» به صحبت‌های حسن فتحی و فرهاد توحیدی پاسخ داد. در این پاسخ، آمده است: دوستان سرمایه‌گذارتان یک بخش تدوین شده از سریال ۶ قسمتی را مشاهده کردند و از پیشرفت کار ابراز رضایت کردند پس خبر به رغم ادعای شما شایعه و کذب نیست حقیقتی است که ما بر اساس احساس مسئولیت و بار سنگین مالی پروژه با همکاری بهترین عوامل فنی و احترام به اصالت فیلمنامه تدوین را به سرانجام رساندیم.

آقای فتحی |  اگر شماسازنده مست عشق هستید چرا در این ۱۰ ماه از فیلم سراغی نگرفتید؟

روابط عمومی سرمایه گذار ترک فیلم «مست عشق» به صحبت‌های حسن فتحی و فرهاد توحیدی پاسخ داد.

 روابط عمومی سرمایه‌گذار ترکیه‌ای «مست عشق» به حسن فتحی و فرهاد توحیدی آمده است: آقای فتحی اگر شما صاحب و سازنده اثر هستید در این ۱۰ ماه چرا سراغی از سرنوشت فیلم نگرفتید؟

قرار بود فیلم در مدت ۸ هفته ساخته شود و در دی ماه ۹۸ آماده نمایش شود یعنی دو ماه قبل از کرونا اما فیلمبرداری ۱۶هفته طول کشید. ۷۰ ساعت فیلمبرداری برای نود دقیقه فیلم سینمایی! که به ادعای شما هشت سکانس دیگر هم باقی مانده!

دوستان سرمایه‌گذارتان یک بخش تدوین شده از سریال ۶ قسمتی را مشاهده کردند و از پیشرفت کار ابراز رضایت کردند پس خبر به رغم ادعای شما شایعه و کذب نیست حقیقتی است که ما بر اساس احساس مسئولیت و بار سنگین مالی پروژه با همکاری بهترین عوامل فنی و احترام به اصالت فیلمنامه تدوین را به سرانجام رساندیم.

قرارداد و همه مجوزها در ترکیه امضا و اخذ شده و ما بخوبی از حقوق مولف و قوانین آگاهیم. همچنین تمام تلاش ما این است تا قبل از اکران جهانی «مست عشق» ابتدا در ایران به نمایش دربیاید.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه