ارسال به دیگران پرینت

10 فیلمی که بیش از همه دانلود غیرقانونی شدند

وب سایت «TorrentFreak» در گزارش سالانه خود فهرست 10 فیلمی را منتشر کرد که در سال 2016 بیشترین بار قربانی دانلود غیرقانونی شدند.

10 فیلمی که بیش از همه دانلود غیرقانونی شدند

۵۵آنلاین :

در این فهرست فیلم ابرقهرمانی «ددپول» با بازی «رایان دینولدز» در رتبه نخست فیلم‌هایی در سال 2016 میلادی قرار گرفت که قربانی بیشترین دفعات دانلود غیرقانونی شدند و در مکان‌های دوم و سوم نیز دو فیلم ابرقهرمانی دیگر «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» قرار گرفتند.

وب سایت «TorrentFreak» چند سالی است که به بررسی و تحلیل دانلود غیرقانونی فیلم‌ها می‌پردازد و اذعان می‌کند، رابطه بسیار نزدیکی میان دفعات دانلود غیرقانونی فیلم‌ها و فروش آنها وجود دارد.

فیلم «ددپول» که امسال در صدر این فهرست جای گرفته است در نهایت به فروش جهانی 783 میلیون دلار دست یافت.

اما دو فیلم «واکرفت» و «روز استقلال: رستاخیز» روند متفاوتی را در پیش گرفتند و در حالی که در گیشه عملکرد موفقی نداشتند اما نسخه آنلاین این فیلم‌ها میلیون‌ها بار به صورت غیرقانونی دانلود شد.

فیلم «بازگشته» ساخته «الخاندرو گونزالز ایناریتو» که مکان دهم این فهرست قرار گرفته است از جمله‌ فیلم‌هایی است که پیش از آغاز اکران عمومی توسط یکی از کارمندان اسبق کمپانی فیلمسازی به نام «ویلیام کایل موراریتی» در فضای مجازی منتشر شد، وی بعدها محکوم به پرداخت جریمه 1.12 میلیون دلاری شد.

فهرست کامل 10 قربانی بزرگ دانلود غیرقانونی در سال 2016 ازاین قرار است:

1. ددپول

2. بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت

3. کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

4. جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد

5. مردان ایکس: آخرالزمان

6. وارکرفت

7. روز استقلال: رستاخیز

8. جوخه انتحار

9. در جستجوی دُری

10. بازگشته

منبع : گاردین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه