ارسال به دیگران پرینت

حبیب باوی ساجد (فیلم‌ساز ایرانی) عضو داوری جشنواره آمریکایی شد

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «دروازه دیجیتال» آتلانتا در ایالت جورجیا در کشور آمریکا، «حبیب باوی ساجد» فیلمساز ایرانی را به عنوان تنها نماینده سینمای ایران، عضو ثابت داوری و سفیر این رویداد سینمایی معرفی کرد.

حبیب باوی ساجد (فیلم‌ساز ایرانی) عضو داوری جشنواره آمریکایی شد

به علت شیوع ویروس کشنده کرونا وگسترش جهانی آن، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «دروازه دیجیتال» آتلانتا در کنار بخش فیلم، هنرهای تجسمی، عکس و هنرهای نمایشی را هم به صورت آنلاین و رقابتی قضاوت می‌کند.

حبیب باوی ساجد، فیلم‌ساز و داستان‌نویس، عضو انجمن مستندسازان سینمای ایران، عضو انجمن مستندسازان اروپا edn، عضو ثابت انتخاب و گزینش جشنواره بین‌المللی فیلم «البوابه» در الجزائر، در کنار سینماگرانی از نیوزلند، مراکش، الجزائر، اقلیم کردستان عراق و آمریکا، تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «دروازه دیجیتال» آتلانتا در ترکیب اعضای داوری قرار دارد.

انجمن فیلم‌سازان آتلانتا، همچنین رسماً عضویت افتخاری این فیلم‌ساز ایرانی را اعلام کرد.

انجمن فیلم‌سازان آتلانتا در تلاش است برای حمایت از پروژه‌های مستقل، هنرمندان و جوامع کم‌برخوردار که دسترسی به آموزش و صنعت ارتباطات ندارند، حمایت مالی و مشارکت در دسترسی به تجهیزات فیلم و همچنین مشاوره ارائه دهد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، جوایز بخش فیلم کوتاه جشنواره «دروازه دیجیتال» آتلانتا در آوریل 2021 (فروردین / اردبیهشت ماه 1400) به برندگان بخش‌های مختلف اعطا می‌شود.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه