ارسال به دیگران پرینت

در دومین روز جشنواره فیلم کودک و نوجوان چه خبر است؟

برنامه دومین روز سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

در دومین روز جشنواره فیلم کودک و نوجوان چه خبر است؟

 در این رویداد فرهنگی که به دلیل شرایط کرونا به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، فیلم‌های منتخب در سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و تیوا از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ برای علاقه‌مندان نمایش داده می‌شود.

*برنامه فیلیمو

در روز دوشنبه ۲۸ مهرماه ۹۹ و از طریق پلتفرم فیلمو فیلم‌های «به یادم باش» ساخته مجتبی سعیدزاده به مدت ۸۴ دقیقه، «حکم مادری» به کارگردانی سیامک صرافت به مدت ۹۰ دقیقه، «شماره ۲۹» ساخته هادی رحیمی خواص به مدت ۱۰۴ دقیقه  بارگذاری می‌شوند. همچنین برای بسته فیلم کوتاه داستانی ۸ فیلم «از خودگذشته»، «امروز هم نه»، «آب سرد»، «سیاهی»، «قرنطینه»، «کامیون»، «گاومیش» و«مات» به مدت ۵۹ دقیقه و برای بسته پویانمایی ۹ فیلم‌ «زاک و زیک»، «قدم یازدهم»، «قطار قشنگ من»، «کاش»، «گرگ‌ومیش»، «گل چراغ»، «لذت پرواز»، «ناجی» و «ناهار در چمنزار» به مدت ۵۸ دقیقه در نظر گرفته شده است. فیلم خارجی «بیله» به مدت ۱۰۴ دقیقه و «فیتیله و ماه‌پیشونی» به مدت ۱۲۰ دقیقه دیگر فیلم‌هایی هستند که برای نمایش در  فیلیمو در نظر گرفته شده‌اند.

*برنامه نماوا

یک فیلم از شش فیلمی که در روز دوم این رویداد فرهنگی در نماوا نمایش داده می‌شود مختص به ناشنوایان است. علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌های «پیله و پروانه» به کارگردانی محمد صالحی‌نژاد دهکی را به مدت ۷۷ دقیقه، «گل مهربونی» ساخته داریوش احمدیان  را به مدت ۷۵ دقیقه، «خداحافظ سینما» ساخته یاسر احمدی را با مدت زمان ۸۶ دقیقه از طریق پلتفرم نماوا تماشا کنند. همچنین فیلمی برای نمایش در بخش «کرونا روایت و وب سری» در نظر گرفته شده است. فیلم «شماره۲۹» ساخته هادی رحیمی خواص نیز به مدت ۱۰۴ دقیقه ویژه ناشنوایان نمایش داده می‌شود. فیلم «پرنده کوچک خوشبختی» به مدت ۱۱۰ دقیقه آخرین فیلم این پلتفرم در  دومین روز جشنواره سی‌وسوم است.

*برنامه تیوا

در این پلتفرم فیلم‌های «بازیگوش‌ها» ساخته نادره ترکمانی  به مدت ۸۵ دقیقه، «هدیه» به کارگردانی مسعود فرخنده طینت‌فرد به مدت ۹۵ دقیقه، «سلیم» ساخته وحید پاکزاد به مدت ۷۸ دقیقه نمایش داده می‌شود. برای بسته فیلم کوتاه نیز ۶ فیلم «آنتی ویروس»، «جبران می‌کنم»، «دو دل»، «رنگین کمان»، «شوفر» و «شهر عسل» به مدت ۵۸ دقیقه و برای بسته پویانمایی ۹ فیم «اتاق ۲۱»، «اشک باران»، «بعله!»، «پژواک»، «چهره»، «خورشید آسمان خورشید کاشی»، «زونامی»، «صدای من صدای او» و «من ایرانی‌ام» به مدت ۶۲ دقیقه در نظر گرفته شده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند دو فیلم خارجی «شاهین‌ها» به مدت ۹۸ دقیقه و «پرنسس امی» به مدت ۷۸ دقیقه و «مهر مادری» را به مدت ۹۰ دقیقه در روز دوم و از طریق تیوا تماشا کنند.

*برنامه کارگاه‌ها و پنل مشترک

کارگاه «تکنیک‌های بازیگری معاصر در فیلم‌های کودکان و نوجوانان» در بخش بین‌الملل از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و کارگاه «اصول زیبایی‌شناسی سینما برای نوجوانان» در بخش ملی از ساعت ۱۳ تا ۱۵ برگزار خواهد شد. این دو کارگاه از طریق تلویزیون تعاملی تیوا نیز پخش خواهد شد.

همچنین دوشنبه ۲۸ مهر ماه، «پنل تولید مشترک» با پاکستان رأس ساعت ۱۷ به صورت برخط برگزار خواهد شد.

اجرای کنسرت آنلاین برگزیدگان موسیقی جوان از اصفهان در روز دوم جشنواره در ساعت ۲۲ برگزار می‌شود و همچنین برنامه و نشست نمایش دو فیلم بخش مسابقه نیز در سینما فرهنگ تهران برقرار است.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا ۲ آبان به دبیری «علیرضا تابش» برگزار خواهد شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه