ارسال به دیگران پرینت

ابتلای مهران رجبی به ویروس کرونا

| مهران رجبی به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.

ابتلای مهران رجبی به ویروس کرونا

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو  گفت:به بیماری کرونا مبتلا شدم و حدود ۶ روز است که در بیمارستان بستری هستم.

وی ادامه داد: هنوز به من اعلام نکرده اند که چه زمانی از بیمارستان مرخص می‌شوم.

 

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه