ارسال به دیگران پرینت

فریبا متخصص : مردم سریال و برنامه می‌خواهند

بازیگر سینماوتلویزیون اعتقاد دارد در شرایط سختی تصویربرداری می‌کنند که هر لحظه امکان خطر وجود دارد؛ اما مردم سریال و برنامه می‌خواهند! فریبا متخصص جلوی دوربین «گیلدخت»، «برف بی‌صدا می‌بارد» و «شرم» ایفای نقش می‌کند.

فریبا متخصص :  مردم سریال و برنامه می‌خواهند

بازیگر سینماوتلویزیون اعتقاد دارد در شرایط سختی تصویربرداری می‌کنند که هر لحظه امکان خطر وجود دارد؛ اما مردم سریال و برنامه می‌خواهند! فریبا متخصص جلوی دوربین «گیلدخت»، «برف بی‌صدا می‌بارد» و «شرم» ایفای نقش می‌کند.

یکی از بازیگرانی که هم صدایش در رادیو نمایش به‌گوش می‌رسد و هم نقش‌های خوبی از او مثل «زمانه»، «تولدی دیگر» و خیلی از سریال‌های قدیمی تلویزیون به یاد می‌آوریم.

او این روزها در مقابل دوربین سریال‌هایی همچون «شرم»، «گیلدخت» و «برف بی‌صدا می‌بارد»، ایفای نقش می‌کند. فریبا متخصص تصریح کرد: من در کنار ابوالفضل پورعرب، اردلان شجاع‌کاوه و فاطمه گودرزی مقابل دوربین احمد کاوری بازی کردم که چند سکانسی از کارم باقی مانده؛ واقعا بازی‌های بی‌نظیری می‌بینم، من در این سریال نقشی دارم که نمی‌توانم از جزئیات آن چیزی بگویم خودتان انشاءا... پاییز روی آنتن ببینید.

هر لحظه امکان خطر هست

او درباره شرایط سخت کاری در دوران کرونا گفت: در شرایط سختی کار می‌کنیم، مثل همه ماسک می‌زنیم، صحنه ضدعفونی می‌شود، اما هرلحظه امکان خطر برایمان وجود دارد. رسالت ما بازیگری است و باید در صحنه باشیم. مجبوریم کار کنیم، ما باید کارمان را بکنیم. پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و کارمان را پیش ببریم. منتها یک مقدار تهیه‌کنندگان کم‌لطفی می‌کنند آن‌طور که باید و شاید اهمیت نمی‌دهند. متخصص تاکید کرد: کار ما کاری نیست خیلی رعایتش کنیم. ماسک می‌زنیم و ضدعفونی هم داریم و امیدواریم که پَرِ کرونا به ما نخورد. انشاءا... شر این ویروس کم شود، چون به همه کارها از جمله ما آسیب‌زده و مثل قبل نمی‌توانیم کار کنیم.

در رادیو هم سریال نمایشی دارم

وی در پاسخ به این سوال که این روزها به رادیو هم می‌روید و کار نمایشی دارید، افزود: رادیو کار می‌کنم اما نسبت به گذشته کمترشده، چون جلوی دوربین چند سریالم. آنجا ضدعفونی می‌شود و همکاران هم رعایت می‌کنند. استودیو هر روز به قول معروف، تمیز و ضدعفونی می‌شود. فعلا سرِ سریالم و کمتر رادیو می‌روم. اما سریال نمایشی روتین داریم که بعضا از شبکه رادیویی نمایش روی آنتن می‌رود. متخصص درباره سریال دیگری که در آن ایفای نقش می‌کند، اظهارکرد: من در کار «برف می‌بارد» پوریا آذربایجانی نقش آهو، مادر پوریا شکیبایی (پسر خسرو شکیبایی) را دارم. در این کار که در شهرک غزالی عمارت وزیری فیلمبرداری می‌شود و بازیگرانی همچون فرهاد آییش، مائده طهماسبی، امید روحانی و... ایفای نقش می‌کنند.

داستانش از سال 1360 شروع می‌شود. وی درباره حضور در سریال «گیلدخت» مجید اسماعیلی، توضیح داد: در سریال «گیلدخت» مجید اسماعیلی که به موضوع تاریخی در دوره ناصری و قاجاریه می‌گذرد، بازی می‌کنم. وی در پایان درباره مادرانه‌هایی که ایفا کرده، خاطرنشان کرد: همه می‌گویند به شما مادر مهربان می‌آید؛ به‌نظرمن همه مادرند هم مادری که در تولدی دیگر دیدیم و هم مادری که در زمانه می‌بینیم. هر زنی را بازی می‌کنم خودم به سراغ مابه‌ازایش می‌روم و سعی می‌کنم طوری این نقش را ایفا کنم که مخاطب هم به سراغ مابه‌ازایش برود. نمی‌توان همه مادرها و آدم‌ها را به یک شکل بازی کرد. به همین خاطر همیشه تفاوت را در میان کاراکترها حفظ می‌کنم و سعی‌ام در این تفاوتِ در شخصیت‌پردازی است.

منبع : آرمان ملی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه