ارسال به دیگران پرینت

کانون پرورش فکری فعلا اجرای تئاتر ندارد

مدیر مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد که این مرکز فعلا اجرای تئاتر ندارد و از سر گیری فعالیت‌های حضوری آن وابسته به تصمیم هیات دولت است.

کانون پرورش فکری فعلا اجرای تئاتر ندارد

امیر مشهدی عباس درباره فعالیت‌های جاری کانون پرورش فکری در زمینه تئاتر توضیح داد: بخش‌های استانی کانون زیرمجموعه استانداری‌هاست و برنامه‌های ما نیز وابسته به تصمیم هیات دولت است که هر زمان از سر گیری فعالیت‌های جمعی را اعلام کند، ما نیز فعالیت خود را آغاز می‌کنیم.

او درباره اجراهای آنلاین تئاتر در کانون گفت: فعلا اجرای آنلاین نداریم چون فضا و امکاناتش موجود نیست ولی در کل کشور آموزش‌های متنوعی داریم که به صورت آنلاین انجام می‌شود و ۴۰ استاد درجه یک ۴۰ نوع فعالیت برای هنرجویان نوجوان و جوان برگزار می‌کنند.

مشهدی عباس ادامه داد: در حال حاضر فعالیت‌های مجازی ما به برگزاری سمینارها، کارگاه‌های آموزشی و ... محدود می‌شود.

این مدیر هنری درباره احتمال آنلاین شدن تمام فعالیت‌های تئاتری در دوران کرونایی توضیح داد:چنین چیزی امکان پذیر نیست چون حتی در همین شرایط هم تعداد بسیاری از هنرمندان تئاتر بویژه هنرمندان فعال در حوزه تئاتر کودک و نوجوان بیکار مانده‌اند چراکه شغل‌شان همین است و بیمه بیکاری هم ندارند. بنابراین لازم است بتدریج فعالیت‌های روتین از سر گرفته شود.

او در پایان خاطرنشان کرد: در دوران کرونا بسیاری از هنرمندان، آموزشگاه‌های هنری و ... ضربه خوردند و باید راهی برای جبران این آسیب‌ها پیدا کرد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه