ارسال به دیگران پرینت

سلبریتی های باردار:

سلبریتی های که منتظر به دنیا آمدن فرزندشان هستند

تعدادی از سلبریتی های هالیوودی این روزها منتظر به دنیا آمدن فرزندشان هستند. بعضی از آن ها اولین بارداری خود را تجربه می کنند و برخی برای چندمین بار است که طعم فرزند دار شدن را می چشند. در ادامه با تعدادی از آن ها آشنا خواهیم شد.

سلبریتی های که منتظر به دنیا آمدن فرزندشان هستند

تعدادی از سلبریتی های هالیوودی این روزها منتظر به دنیا آمدن فرزندشان هستند. بعضی از آن ها اولین بارداری خود را تجربه می کنند و برخی برای چندمین بار است که طعم فرزند دار شدن را می چشند. در ادامه با تعدادی از آن ها آشنا خواهیم شد.

کیتی پری

 

سلبریتی های باردار

کیتی پری و اورلاندو بلوم در موزیک ویدئوی جدید پری به نام Never Worn White تأیید کردند که منتظر به دنیا آمدن فرزند اول شان هستند.

اما رابرتس

اینطور که گفته می شود اما رابرتس و گرت هدلاند، بازیگر آمریکایی، منتظر به دنیا آمدن فرزند اول شان هستند. شایعه ی رابطه ی این دو در مارس ۲۰۱۹ منتشر شد و کمی بعد از آن رابرتس به نامزدی اش با ایوان پیترز، همبازی اش در سریال «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) پایان داد.

رومی استراید

رومی استراید، فرشته ی برند ویکتوریا سکرت، در ماه مه سال میلادی جاری اعلام کرد که اولین فرزندش را از همسرش، لورنس ون لیون، باردار است.

استراید در پست اینستاگرامی ای که خبر بارداری خود را در آن اعلام کرده بود گفت بعد از ۷ سال پریود نشدن، ۲ سال قبل معلوم شد به تنبلی تخمدان مبتلا است. این در حالی بود که به گفته ی استراید مادر شدن و تشکیل خانواده با همسرش بزرگ ترین آرزوی او بود و او نگران بود که هرگز نتواند به طور طبیعی بچه دار شود. استراید بعد از مدتی تحقیق متوجه شد علت بیماری او فشار بیش از اندازه ای بود که به بدن خود وارد می کرد. بنابراین استراید تصمیم گرفت سبک زندگی خود را تغییر دهد و به این ترتیب با بازگشت دوباره ی فرآیند پریود، موفق به بارداری شد.

رونی مارا

رونی مارا و نامزدش خواکین فینیکس گرچه خود هنوز به طور رسمی اعلام نکرده اند اما به گفته ی برخی منابع این زوج مشهور هالیوودی منتظر به دنیا آمدن اولین فرزندشان هستند و مارا شش ماهی هست که باردار است.

اشلی سیمپسون

اشلی سیمپسون سومین فرزند خود را باردار است. این دومین بارداری سیمپسون از همسر فعلی اش، ایوان راس، بازیگر آمریکایی است. فرزند اول این زوج دختری به نام جگر اسنو راس است که در سال ۲۰۱۵ به دنیا آمد. سیمپسون یک پسر هم از رابطه ی قبلی اش با پت ونتز، خواننده ی گروه Fall Out Boy دارد.

سوفی ترنر

سوفی ترنر، ستاره ی ۲۳ ساله ی سریال محبوب «بازی تاج و تاج» (Game of Thrones) و جو جوناس، خواننده ی ۳۰ ساله موسیقی پاپ گرچه خود رسماً اعلام نکرده اند، اما اخبار و تصاویر منتشره حاکی از آن است که منتظر به دنیا آمدن فرزند اول شان هستند.

این زوج ابتدا در ماه مه ۲۰۱۹ در شهر لاس وگاس با یکدیگر پیمان زناشویی بستند و سپس یک ماه بعد مراسم عروسی خود را در فرانسه برگزار کردند.

میشل ویلیامز

میشل ویلیامز و توماس کیل، کارگردان آمریکایی، منتظر به دنیا آمدن اولین فرزندشان هستند. ویلیامز یک دختر هم به نام ماتیلدا از هیث لجر، بازیگر فقید هالیوود دارد.

فلیسیتی جونز

فیلیسیتی جونز در ماه دسامبر سال میلادی جاری در مراسم نخستین اکران فیلم جدیدش «هوانوردان» (The Aeronauts) برآمدگی شکمش را به نمایش گذاشت. او با چارلز گارد، کارگردان بریتانیایی ازدواج کرده است.

جیجی حدید

جیجی حدید، سوپر مدل، اولین فرزندش را از زین مالک، خواننده ی مشهور، باردار است.

جیجی در یک گفتگوی اینترنتی با جیمی فالون درباره ی تجربه ی بارداری در دوران شیوع ویروس کرونا صحبت کرد. او گفت: «… به خصوص در این دوران، جای امیدواری است که می توانم در خانه و پیش بقیه باشم و هر روز این موقعیت را تجربه کنم.»

 

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه