ارسال به دیگران پرینت

محمدعلی کشاورز| مروری بر بیوگرافی و زندگی محمدعلی کشاورز

محمد علی کشاورز بازیگر پیشکسوت کشورمان روز یکشنبه ۲۵ خرداد ماه ۹۹ چهره در خاک کشید و جامعه هنری را در سوگ فرو برد. حالا بسیاری دوست دارند بدانند که خانواده این مرحوم کجا هستند و چه می کنند چراکه تا به امروز اطلاعات اندکی در مورد همسر محمد علی کشاورز یا دختر او در فضای مجازی منتشر شده است.

 محمدعلی کشاورز| مروری بر بیوگرافی و زندگی محمدعلی کشاورز

محمد علی کشاورز در طول حیات خود تنها یک بار ازدواج کرده و این ازدواج بعد از مدتی به طلاق انجامیده. گفته می شود که کشاور در سال ۱۳۴۹ و در حالی که ۴۰ سال داشته با مونا طاهری آشنا می شود اما کمی بعد این ازدواج به جدایی منجر می گردد.

حاصل این ازدواج کوتاه دختری به نام نیلی (یا نلی است) که در بلژیک زندگی می کند و معلم نقاشی است. همسر محمد علی کشاورز ظاهرا بدون هیچگونه علت خاصی از او جدا شده و مرحوم کشاورز هم مقاومتی برای طلاق از خود نشان نداده است. همچنین این بازیگر پیشکسوت در دوران حیاتش گفته بود که بعد از جدایی از همسر سابقش دیگر ازدواج نکرده و ارتباطش را با او حفظ کرده است.

دختر و همسر محمد علی کشاورز

کشاورز در مورد دختر خود نلی هم گفته است:

من و همسرم مشکل خاصی با هم نداشتیم، زمانی که سال ۱۳۵۲ برای گرفتن مدرک فوق لیسانسم به انگلیس رفته بودم، او تقاضای طلاق داده بود! هیچ‌وقت نپرسیدم ازش که چرا درخواست طلاق داد! ما از هم جدا شدیم و الان دوست‌های خوبی هستیم و از حال هم خبر داریم.

دختر عزیزم نلی در بلژیک زندگی می‌کند و آنجا خیلی موفق است؛ او نقاشی در دانشگاه تدریس می‌کند و در دیزاین خانه نیز فعالیت دارد. نلی در بلژیک زندگی می‌کند و آنجا خیلی موفق است و نقاشی تدریس می‌کند. تابلوها و دیزاین این خانه هم کار اوست.

همسر محمد علی کشاورز ظاهرا ساکن ایران سکونت دارد و این روزها نلی نیز برای شرکت در مراسم سوگواری پدر در تهران حضور دارد.

 

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه