ارسال به دیگران پرینت

دیوید لینچ در روزهای قرنطینه/ کارگردان سینک چوبی می سازد

دیوید لینچ بخشی از یک سریال ویدیویی با عنوان «دیوید دارد امروز چه کار می‌کند؟» را پخش کرد.

دیوید لینچ در روزهای قرنطینه/ کارگردان سینک چوبی می سازد

دیوید لینچ علاوه بر گزارش آب و هوای روزانه، بار دیگر از قرنطینه به یوتیوب رفته تا بخش دیگری از زندگی را برای مخاطبانش به ارمغان آورد. «دیوید دارد امروز چه کار می‌کند؟» جدیدترین قسمت از سریالی است که در کانال لینچ منتشر شده است. در این فیلم کوتاه لینچ مخاطب را با خود به کارگاهش می‌برد و نشان می‌دهد که دارد یک سینک چوبی را برای کارگاهش در لس‌آنجلس تعمیر می‌کند.

لینچ در چند ماه گذشته فعالیت‌های زیادی داشته است که اکران آنلاین انیمیشن کوتاهش از سال ۲۰۱۵ با عنوان «آتش» از جمله آنها بوده است.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی لینچ ساخته شده و کار انیمیشن سازی را نیز خود وی انجام داده و آهنگسازی فیلم بر عهده مارک زبروفسکی بوده است. این فیلم پیش‌تر به نمایش در آمده بود اما به تازگی برای نخستین بار به صورت آنلاین منتشر شد.

به این ترتیب می‌توان گفت در حالی که او روی هیچ پروژه برجسته‌ای کار نمی کند اما با انتشار ویدیوهای کوتاه درباره وضعیت آب و هوای لس‌آنجلس از قرنطینه و کارهای روزانه، محتوای زیادی از سرگرمی‌های روزمره را از قرنطینه تولید کرده است.

وی چندی پیش نیز گزارش کرده بود که دارد چراغ دیواری در کارگاه خودش می‌سازد.

آخرین کار رسمی وی کارگردانی «تویین پیکز: بازگشت» در سال ۲۰۱۷ بود.

وی البته چند مصاحبه نیز اوایل بهار انجام داد و ابراز امیدواری کرده بود جهان با تجربه کرونا ویرس اندکی معنوی‌تر و بسیار مهربان‌تر شود. وی گفته بود: دنیای فردا می تواند از سویی بسیار باهوش‌تر باشد و راه‌حل‌هایی هم برای مشکلات پیدا کند.

توصیه وی برای همه مردم در قرنطینه این است که سعی کنید از زمان استفاده کنید تا از طریق خلاقیت خود را تغذیه کنید.

لینچ ۷۴ ساله می گوید: مردم می‌توانند نقاشی کنند، چیزهای کوچک بسازند، شعر بگویند، داستان بنویسند، داستان‌هایی که بعداً به فیلم درآیند، بازی کنند و دستورالعمل‌های جدید در آشپزی اختراع کنند. این یک فرصت برای آزمون‌های مختلف است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه