ارسال به دیگران پرینت

امضای 5 میلیون دلاری لری کینگ جهت قرارداد پادکست

لری کینگ قراردادی حداقل 5 میلیون دلاری امضا کرده تا نخستین پادکست خود را راه‌اندازی کند.



 امضای 5 میلیون دلاری لری کینگ جهت قرارداد پادکست

کینگ 86 ساله که سابقه بیش از شش دهه فعالیت در رادیو و تلویزیون دارد، قرار است مجری برنامه «سوال یک میلیونیوم» باشد که یک پادکست سرگرمی متمرکز بر مصاحبه با سلبریتی‌ها خواهد بود.

 این پادکست یک ساعته که قرار است اواسط ژوئن آغاز به کار کند از مهمانانی از فرهنگ عامه، ورزش، موسیقی و کمدی دعوت می‌کند. عنوان پادکست اشاره به سابقه بلندمدت کینگ به عنوان یک مصاحبه‌کننده دارد: این مجری سابقه سی‌ان‌ان تخمین می‌زند که بیش از 60 هزار مصاحبه انجام داده است.

کینگ به ورایتی گفت: «شانس بردن نمایش مصاحبه پادکستی فراتر از دنیای سیاست برایم هیجان‌انگیز است». او گفت سال پیش سکته مغزی کرده و افزود: «اما الان خوب هستم. تا موقعی که آگاه و موشکافانه کار کنم، چرا که نه؟»

کینگ این پادکست را همراه چنس کینگ پسر 21 ساله‌اش (از هفتمین همسرش) و جف بیچر گرداننده سابق تئاتر راه‌اندازی می‌کند. او تحت قرارداد چند ساله‌ای که بسته حداقل 5 میلیون دلار دریافت می‌کند. قرار است پادکست او ابتدا 11 اپیزود داشته باشد.

کینگ می‌گوید یکی از نخستین مهمانان قرار است ماریا کری باشد. او گفت: «ما دنبال سلبریتی‌های کاملا متفاوتی خواهیم رفت، از جمله در حین این پاندمی». او همچنین به دکتر آنتونی فائوچی هم به عنوان یکی از مهمانان بالقوه اشاره کرد که طی دوران بحران کووید-19 تبدیل به یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های آمریکا شده است.

افرادی که کینگ می‌خواهد در پادکست با آن‌ها مصاحبه کند شامل مایکل جوردن افسانه ان‌بی‌ای و دونالد ترامپ می‌شوند که کینگ می‌گوید صدها بار با او مصاحبه کرده است. با این حال کینگ می‌گوید دلش می‌خواهد با ترامپ در قالب یک مصاحبه سلبریتی صحبت کند نه مصاحبه سیاسی.

لری کینگ می‌گوید ورودش به دنیای پادکست به خاطر پول نیست. او گفت: «من عاشق مصاحبه کردن هستم. کل زندگی‌ام این کار را انجام داده‌ام. عاشق سوال پرسیدن هستم.»

در حالیکه قوانین قرنطینه هنوز در حال اجرا هستند، کینگ پادکست را از خانه خودش در لس‌آنجلس ضبط می‌کند.

در دو سال اخیر پادکست‌ها با رشد قابل توجهی روبه رو شده‌اند در حالی که در یک دهه پیش از آن با افزایش خیلی آهسته‌ای جلو آمده بودند.

منبع : اعتماد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه