ارسال به دیگران پرینت

تقدیر بنیاد رودکی از شهرداد روحانی تقدیر

بنیاد رودکی در اطلاعیه‌ای، ضمن قدردانی از همکاری ۴ ساله شهرداد روحانی با ارکستر سمفونیک تهران، تاکید کرد قرارداد این آهنگساز و رهبر ارکستر، در پایان سال ۹۸ به پایان رسیده بوده است.

  تقدیر بنیاد رودکی از شهرداد روحانی تقدیر

بنیاد فرهنگی هنری رودکی، به خاطر چند سال فعالیت شهرداد روحانی در قامت مدیر هنری و  رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران از وی قدردانی کرد.

یک روز پس از آن‌که شهرداد روحانی، در صفحه شخصی اینستاگرامش، اطلاع داد از رهبری ارکستر سمفونیک تهران کناره‌گیری می‌کند ، بنیاد رودکی با تایید این خبر، اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی این بنیاد آمده است: «ارکستر سمفونیک تهران، به عنوان قدیمی‌ترین ارکستر سمفونیک کشور، در عمر ۹۰ ساله خود رسالت ارتقای موسیقی فاخر را داشته است؛ در این تاریخ ممتاز، نقش رهبران ارکستر، کلیدی است و این رهبران هر یک به سهم خود بر غنای ارکستر افزوده‌اند که یاد همه آنان، هماره در ارکستر سمفونیک تهران گرامی است.

در قابی از تاریخ ارکستر سمفونیک تهران، با هدایت استاد روحانی، این ارکستر، وعده‌گاه شمار فراوانی از علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک بود. همچنین زمینه رشد و افزایش توانمندی نسلی از نوازندگان این ارکستر در سایه تجربیات ایشان فراهم شد.

همکاری جناب روحانی، اما به دلیل ناراحتی جسمانی و توصیه پزشکان در سال گذشته با مشکلاتی همراه بود و در نهایت با اتمام مدت تعهد و قرارداد در پایان سال ۹۸، دوره همکاری استاد روحانی در قامت مدیر هنری و رهبر دائم ارکستر به پایان رسید.

بنیاد رودکی ضمن قدردانی از  جناب روحانی امید دارد همچنان از تجربیات و مشاوره‌های ایشان بهره‌مند شود.»

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه