ارسال به دیگران پرینت

همچنان واردات خودرو ممنوع است

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تغییر مدیرعامل گروه ایران خودرو گفت: این تغییر و تحولات با هدف رضایتمندی مردم انجام شده است و امید می‌رود فصل جدید در فعالیت خودروسازان در کشور آغاز شود.

همچنان واردات خودرو ممنوع است

رضا رحمانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود:‌ در موضوع تغییر مدیرعامل ایران خودرو، هیات‌مدیره این گروه تصمیم گرفت و دولت نیز از این تغییر حمایت کرد.وی ادامه داد: امیدواریم اصلاحاتی که مدنظر وزارت صنعت، معدن و تجارت است و همواره آنها را در رسانه‌ها مطرح کرده‌ایم، انجام شود.

وزیر صنعت درباره آخرین وضع خودروهای وارداتی نیز گفت:‌ واردات خودرو مطابق مصوبه دولت، همچنان ممنوع است. وی ادامه داد: خودروهایی که پیش از ممنوعیت‌ها وارد گمرک شده‌اند، اگر شامل برخی محدودیت‌ها مثل آمریکایی بودن، حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی و سایر ممنوعیت‌های فنی نباشند، مطابق مصوبه هیات دولت در اواخر پارسال می‌توانند ترخیص شوند

.رحمانی خاطرنشان‌کرد:‌ تاکنون نزدیک به ۱۳‌هزار دستگاه از این خودروها از گمرکات ترخیص شده، اما دیگر خودروهای باقیمانده به دلیل حکم قضایی یا باز بودن پرونده‌شان در محاکم قضایی و سایر موانع قانونی، همچنان در گمرکات باقی مانده‌اند.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه