ارسال به دیگران پرینت

تولید آلومینیوم در کشور 50 درصد افزایش یافته است

صنعت خودروسازی ۲۰ درصد افزایش تولید داشته است

تولید آلومینیوم در کشور 50 درصد افزایش یافته است

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز در شرایط سخت اقتصادی میزان تولید آلومینیوم در کشور ۵۰ درصد افزایش یافته است.

حسین مدرس‌خیابانی روز پنجشنبه در مراسم آغاز بهره‌برداری از خط تولید شرکت نفیس پارت در شهرک صنعتی شهرستان زبرخان افزود: افتتاح هر طرح جدید خاری است در چشم دشمنان و در سخت‌ترین شرایط اقتصادی بخش تولید با شتاب به حرکت خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: وقتی که غول‌های خودروسازی کره ایران را ترک کردند همه انتظار داشتند خودروسازی کشور تعطیل شود ولی با این‌حال صنعت خودروسازی ۲۰ درصد افزایش تولید داشته است و همه اینها نتیجه صبوری و مقاومت عوامل تولید است.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال به خوبی به شعار جهش تولید عمل می‌شود و با تمام توان تلاش می‌کنیم در کنار جهش تولید حمایت از تولید داخلی و بومی‌سازی محقق شود.

مدرس خیابانی افزود: نتیجه و ثمره جهش تولید باید در سفره مردم مشهود باشد و با افزایش میزان اشتغال برای جوانان ایرانی سفره مردم پررنگ‌تر می‌شود.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار ادامه داد: در جنگ اقتصادی که درگیر آن هستیم رسانه‌ها نقشی موثر دارند و خبرنگاران در کنار رزمندگان بخش صنعت و تولید نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کنند.

او ادامه داد: در این شرایط خاص، آگاه‌سازی مردم از موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام هنر خبرنگاران است که به خوبی از عهده آن برآمده‌اند.

مرکز شهرستان ۶۰ هزار نفری زبرخان در ۱۰۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه