ارسال به دیگران پرینت

۲۰۰ تن مرغ و ۲۶۵۰ کیلو شکر تنظیم بازار در یزد توزیع شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از توزیع ۲۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار به قیمت ۱۳۵۰۰ تومان در استان یزد خبر داد.

۲۰۰ تن مرغ و ۲۶۵۰ کیلو شکر تنظیم بازار در یزد توزیع شد

محمدرضا علمدار یزدی با اشاره به اینکه توزیع ۲۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار از تیرماه در یزد آغاز شده است، اظهار داشت: توزیع مرغ منجمد با هدف تعدیل قیمتها و تنظیم بازار گوشت مرغ در سطح استان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه کمبودی از لحاظ تأمین و عرضه مرغ در استان وجود ندارد، افزود: در تیرماه طی دو مرحله ۲۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت مصرف کننده ۱۳,۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های منتخب استان توزیع شده و این روند ادامه دارد.

علمدار یزدی همچنین از توزیع ۲ هزار و ۶۵۰ تن شکر تنظیم بازار از اول تیرماه تاکنون در سطح بازار استان خبر داد و گفت: این میزان شکر با هدف تنظیم بازار و در بسته‌های ۹۰۰ گرمی با قیمت مصرف کننده ۷,۲۰۰ تومان در استان یزد توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده ۱۰۰ درصد شکر سهمیه استان در تیرماه جذب شده است، افزود: از میزان ۲ هزار و ۶۵۰ تن سهمیه شکر تیرماه استان به ترتیب مقدار ۴۲۷ تن شکر سهمیه خانوار در بسته بندی ۹۰۰ گرمی با قیمت مصرف کننده ۷,۲۰۰ تومان در سطح واحدهای صنفی و فروشگاه‌های منتخب و مقدار ۸۹۰ تن شکر با قیمت ۶,۷۰۰ تومان بین واحدهای تولیدی صنفی و مقدار هزار و ۳۳۳ تن بین واحدهای تولیدی صنعتی توزیع شده است.

علمدار یزدی افزود: تمامی مراحل جذب و توزیع بین فروشندگان و مصرف کنندگان با نظارت کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه‌های توزیع کننده، بازرسان متخلفان را به دستگاه قضائی معرفی می‌کنند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه