ارسال به دیگران پرینت

ثبت علامت استاندارد بر سازه های فولادی اجباری شد

تفاهم‌نامه همکاری میان تعاونی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی کشور (کامسی) و اداره کل استاندارد استان تهران، برای اجباری‌شدن علامت استاندارد برای تولیدکنندگان سازه‌های فولادی امضا شد.

ثبت علامت استاندارد بر سازه های فولادی اجباری شد

بنابر اعلام کامسی، سعید زارع حقیقی رئیس هیأت مدیره تعاونی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی کشور در مراسم امضای تفاهم‌نامه با اداره کل استاندارد استان تهران، گفت:

همکاری‌های بسیار قابل توجهی که بین مجموعه ما با اداره استاندارد صورت گرفته و واحدهای تولیدکننده  باید این موضوع را در نظر بگیرند که کیفیت مهمترین رکن خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این تفاهمنامه به همه ارگان‌هایی که در حال فعالیت در این صحنه هستند، اعم از سازمان نظام مهندسی، شهرداری‌ها و مراکزی که در حیطه استان تهران است، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در ادامه، محمودرضا طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران نیز گفت:

همکاری میان سازمان استاندارد و این تشکل صنفی از سالیان قبل وجود داشته اما یک وقفه کوتاه به علت برخی اختلاف نظرها ایجاد شد که در حال حاضر مرتفع شده است.

هدف ما این است که هر تفاهمنامه‌ای که با سازمان استاندارد منعقد می‌شود فقط یک تفاهمنامه معمولی نباشد؛ بلکه باید امضای این تفاهمنامه‌ها، وظایفی را برای طرف مقابل ایجاد کند و همه نسبت به انجام اقداماتی که در آنها ذکر شده، متعهد باشند.

مدیرکل استاندارد استان تهران افزود: هم از طریق تشکل‌های صنفی حوزه ساخت و ساز و هم از طریق اداره کل استاندارد استان تهران، باید این پیگیری‌ها انجام شود که در جهت ارتقای کیفیت تولید در بخش‌ جوشکاری‌ها و دیگر استانداردهای این صنعت بتوانیم گام اساسی برداریم.

در ادامه، مدیرکل استاندارد استان تهران نیز گفت: برای تولیدکنندگان سازه‌های فولادی اجرای استاندارد ۳۸۳۴، موضوع جدیدی است و باید کمیته‌ای که مسئول کارهای اجرایی این استاندارد است دقیق به مسائل نگاه کنند و مسائل و مشکلات را قبل از بروز، پیش‌بینی کنند تا بتوانیم با حداقلِ مشکلات این مسیر را طی کنیم و یک پایلوت برای سایر استان‌ها باشیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه