ارسال به دیگران پرینت

معرفی بازنشستگان صداوسیما و غیبت نام این ۳ تن

نام مجید آخوندی، معاون سیاسی، مهرداد سیدمهدی، رییس خبرگزاری صداوسیما و عبدالرضا بوالی، مدیر شبکه خبر در فهرست بازنشستگان صدا و سیما دیده نمی‌شود.

معرفی بازنشستگان صداوسیما و غیبت نام این ۳ تن

۵۵آنلاین :

امروز و با ورود قانون منع اشتغال بازنشستگان به فاز اجرایی، فهرست ناقصی از بازنشستگان صداوسیما منتشر شد که نام سه تن از مدیران اصلی در آن دیده نمی‌شود.

در فهرستی که در خبرگزاری فارس منتشر شده است، نام‌هایی مانند علی‌اصغر جعفری، علی‌اصغر پورمحمدی و سبقتی دیده می‌شوند. شاید معروف‌ترین چهره این لیست را بتوان علی‌اصغر پورمحمدی نامید؛ مدیر پرسابقه و پرحاشیه صداوسیما که مدیریت شبکه سه و معاونت سیما از جمله سوابق او به‌شمار می‌رود. حمایت‌های او از تیم مهران مدیری، عادل فردوسی‌پور و برنامه نود در سال‌های گذشته ازجمله کارهای قابل‌توجه وی محسوب می‌شود. ایرج سبقتی، قائم‌مقام معاونت سیاسی نیز یکی از چهره‌های برجسته‌ای است که در این فهرست دیده می‌شود. گفتنی است سبقتی از سال ۹۴ بازنشسته بوده و در سال‌های بعد، از رئیس سازمان صداوسیما حکم گرفته است. علی‌اصغر جعفری، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که کارمند رسمی سازمان صداوسیماست نیز در میان بازنشستگان دیده می‌شود. وی پیش از این، رئیس مرکز بسیج سازمان صداوسیما بود. سعید گودرزی، قائم‌مقام حوزه ریاست، علی کلباسی، رئیس مرکز سرمایه انسانی سازمان صداوسیما، علیرضا برازش، مدیر پیشین شبکه یک، مجید شعبانپور، رئیس مرکز تولید و فنی سازمان صداوسیما، مجتبی ستوده‌نیا، مدیرعامل باشگاه خبرنگاران، محمد فهمی، قائم‌مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه، حسین ساری، مدیر سابق شبکه آموزش، مجتبی تونه‌ای، مدیر رادیو معارف و محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن ازجمله این افراد هستند. اما در فهرستی که منتشر شده است، اثری از مجید آخوندی، معاون سیاسی، مهرداد سیدمهدی، رییس خبرگزاری صداوسیما و عبدالرضا بوالی، مدیر شبکه خبر نیست. مجید آخوندی در دوران ریاست ضرغامی، ٩ سال معاونت سیاسی سازمان را بر عهده داشت. ضرغامی در آذر سال ٩١ آخوندی را به سمت رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی دوره یازدهم ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره شوراها منصوب کرد. سید مهرداد سیدمهدی از دی‌ ۱۳۹۴ مسئولیت ریاست خبرگزاری صدا و سیما را بر عهده داشته است و تلاش‌هایی زیادی برای ماندن وی در ماه‌های اخیر صورت گرفته است. عبدالرضا بوالی سوابق طولانی در خبر و برنامه‌های سیاسی در رسانه ملی دارد که ازجمله آن‎ها می‌توان به سردبیری بخش‌های خبر ساعت ۱۴ رادیو ، ۲۱ تلویزیون و ریاست واحد مرکزی خبر اشاره کرد.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه