ارسال به دیگران پرینت

بشار جعفری: اگر صدای سوری‌ها را می‌شنیدید، اکنون تروریسم نابود شده بود

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که «اگر صدای مردم سوریه طی هفت سال گذشته و شکایت‌های آنها علیه برخی کشورهای همدست با تروریست‌ها را می‌شنیدید، تاکنون پدیده تروریسم ریشه کن شده بود.»

بشار جعفری:  اگر صدای سوری‌ها را می‌شنیدید، اکنون تروریسم نابود شده بود

۵۵آنلاین :

«بشار جعفری» نماینده سوریه در سازمان ملل متحد می‌گوید کشورش که مردم آن هفت سالی است از روش‌های جدید تروریسم بین‎المللی رنج می‌برند، قبل از همه خطر تروریسم را درک کرده بود.

به گزارش خبرگزاری سانا، جعفری در نشست مجمع عمومی سازمان ملل درباره بررسی استراتژی جامع سازمان ملل برای مبارزه با تروریسم گفت که اگر به صدا و شکایت‌های ما از توطئه برخی دولت‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی در روانه کردن هزاران تروریست خارجی از ۱۰۱ کشور خارجی به سوریه و عراق گوش داده می‌شد، اکنون همگی با هم پدیده تروریسم را نابود کرده بودیم.

او خاطرنشان کرد: هزاران نفر از تروریست‌های خارجی و «افراطی‌های خطرناک» توسط دستگاه‌های اطلاعاتی کشورشان روانه سوریه و عراق شدند و در عین حال دولت‌ها نیز مانع خروج آنها به سمت عراق و سوریه نمی‌شدند.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تصریح کرد: برخی کشورها تروریست‌های خارجی در سوریه را «معارضان میانه رو» می‌نامیدند، اما هنگامی که می‌خواستند به کشورشان بازگردند، آنها را تروریست می‌خواندند.

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه