ارسال به دیگران پرینت

مدیر سابق انرژی اتمی اسرائیل: اطلاعات نتانیاهو درباره ایران قدیمی است

مدیر سابق کمیته انرژی اتمی رژیم صهیونیستی با رد ادعای تازه نخست‌وزیر این رژیم درباره برنامه هسته‌ای ایران، آن را کم اهمیت دانست و گفت، هیچ نشانه‌ای از این که ایران توافق هسته‌ای را نقض کرده باشد نیست.

مدیر سابق انرژی اتمی اسرائیل: اطلاعات نتانیاهو درباره ایران قدیمی است

۵۵آنلاین :

«عوزی عیلام» مدیر پیشین کمیته انرژی اتمی رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در واکنش به «شو تبلیغاتی» بنیامین نتانیاهو علیه برنامه هسته‌ای ایران و بیان این ادعا که تهران در خصوص برنامه هسته‌ای خود دروغ گفته، اعلام کرد که اطلاعات نتانیاهو قدیمی است.

این ژنرال بازنشسته اسرائیلی سخنرانی نتانیاهو و نمایش دادن آنچه آن را «اسناد ایرانی» نامید، «نمایش بزرگ» توصیف کرد و گفت که نتانیاهو هیچ اطلاعات جدیدی ارائه نکرد. عیلام گفت‌ «من معتقدم که اگر هیچ چیز درباره زمان فعلی [برنامه هسته‌ای ایران] از نتانیاهو نشنیدیم، شاید به این دلیل است که ایرانی‌ها درباره [اجرای] توافق [هسته‌ای] دقیق هستند».

به گزارش وبگاه اسرائیل «ماکو»، این مقام اتمی سابق رژیم صهیونیستی تأکید کرد که آنچه نتانیاهو اعلام کرد، اطلاعاتی است که آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها، فرانسوی‌ها و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اختیار داشته‌اند و نتانیاهو اطلاعات جدیدی ارائه نکرد و حتی «هیچ نشانه‌‌ای ارائه نداد که دلالت بر این کند که ایران توافق هسته‌ای را در زمان فعلی نقض کرده باشد».

نتانیاهو شامگاه دوشنبه (10 اردیبهشت) در شوی تبلیغاتی جدیدی علیه ایران، در یک سخنرانی زنده تلویزیونی اسناد، مدارک و لوح‌های فشرده‌ای را نشان داد و مدعی شد بعد از امضای برجام، ایران به صورت مخفیانه بُعد نظامی برنامه هسته‌ای خود را حفظ کرده و تلاش داشته به سلاح اتمی برسد

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه