ارسال به دیگران پرینت

کرملین: به جای دیپلماسی توئیتری رویکرد جدی خواهیم داشت

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه در پاسخ به توئیت های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که مسکو به دنبال دیپلماسی توئیتری نیست و به جای آن رویکردی جدی خواهد داشت.

کرملین:  به جای دیپلماسی توئیتری رویکرد جدی خواهیم داشت

۵۵آنلاین :

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین روز چهارشنبه گفت: همچنان بر این باوریم که اقداماتی انجام نگیرد که ممکن است به اوضاع شکننده سوریه ضربه وارد کند.

وی ادامه داد: معتقدیم که بهانه استفاده از سلاح شیمیایی در شهر دومای سوریه واهی است و نمی تواند به عنوان دلیلی برای اقدامات نظامی بکار گرفته شود. به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز در حساب توئیتری خود نوشت: روسیه گفته موشک‌های ما را سرنگون می‌کند، روسیه آماده باش زیرا موشک‌های ما در راهند: موشک‌های خوب و جدید و 'هوشمند'! تروریست های سوری مدعی شده اند که شهر دومای سوریه شامگاه شنبه (18 فروردین ماه)، هدف بمباران شیمیایی قرار گرفت که در جریان آن 75 تن کشته و ده ها تن مصدوم شدند. این در حالی است که دولت سوریه، هر گونه دخالت را در این حمله شیمیایی رد کرد و سفیر و معاون نماینده روسیه در سازمان ملل متحد هم استفاده از سلاح شیمیایی را روش کثیف تروریست ها برای جلب توجه دانست. در مقابل دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد که واشنگتن به زودی به این موضوع واکنش نشان خواهد داد.

منبع : ايرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه