ارسال به دیگران پرینت

بن سلمان : 50 درصد از بودجه سال 2018 را از منابع غیرنفتی تأمین می کنیم

محمد بن سلمان اعلام کرد برنامه اصلاح اقتصادی او تاکنون ثمر بخش بوده و قرار است نزدیک به ۵۰ درصد از بودجه سال ۲۰۱۸ این کشور از منابع غیرنفتی تأمین شود.

بن سلمان : 50 درصد از بودجه سال 2018 را از منابع غیرنفتی تأمین می کنیم

۵۵آنلاین :

«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان اعلام کرد که بودجه سال ۲۰۱۸ این کشور نشان می دهد که دولت عربستان در مسیر موفقیت قرار دارد.

وی که اخیرا به دلیل بازداشت بی رویه و بدون هدف بسیاری از تجار و بازرگانان سعودی با انتقادهای زیادی مواجه شده است اعلام کرد که بهبود سطح زندگی شهروندان یکی از اصلی ترین اهداف دولت عربستان است که با تنوع اقتصادی، ثبات مالی و تشویق بخش خصوصی در امر تولید محقق شده و فرصت های شغلی بیشتری برای شهروندان سعودی ایجاد می کند.

وی تأکید کرده که برنامه او برای اصلاح اقتصادی در عربستان نتیجه بخش بوده است و نتایج ملموسی هم داشته زیرا نزدیک به ۵۰ درصد از بودجه سال آتی عربستان از منابع غیر نفتی تأمین خواهد شد.

این در حالی است که بازداشت شماری از شاهزادگان ثروتمند و تجار عربستانی در طول یک ماه اخیر گزارش های متعددی منتشر شد که بر اساس آن محمد بن سلمان با تصرف بخشی از دارایی های این افراد تلاش می کند خزانه خود را پر کند.

الولید بن طلال یکی از ثروتمندترین مردان جهان و عموزاده محمد بن سلمان یکی از افرادی است که هنوز از زندان ولیعهد سعودی آزاد نشده و برخی گزارش ها حاکی است که او تصمیم گرفته از دارایی های خود در قبال آزادی نگذرد.

«سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان که امروز ریاست شورای وزیران این کشور را بر عهده داشت بودجه سال ۲۰۱۸ عربستان را اعلام کرد. بر اساس این خبر در حالی که قیمت نفت در بازارهای جهانی کاهش داشته است، این بودجه عظیم ترین بودجه تاریخ حکومت آل سعود در عربستان بوده و بودجه سال ۲۰۱۸ عربستان ۹۷۸ میلیارد ریال سعودی تعیین شده است.

منبع : ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه