ارسال به دیگران پرینت

تامین امنیت انتخابات با استفاده از همه ظرفیت های نیروی انتظامی

معاون عملیات ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت انتخابات سال 96، از چند ماه قبل نسبت به برنامه ریزی اقدام کرده است، گفت: از همه ظرفیت های مراکز آموزش و دانشگاه علوم انتظامی امین، نیروهای ستادی، نیروهای یگان های تکاوری انتظامی، مرزبانی و امنیتی استفاده خواهد شد.

تامین امنیت انتخابات با استفاده از همه ظرفیت های نیروی انتظامی

۵۵آنلاین :

سردار سیدحسن بتولی در تشریح اقدامات معاونت عملیات ناجا در راستای تامین امنیت انتخابات اظهار کرد: نیروی انتظامی به منظور تأمین امنیت انتخابات سال 1396، از چند ماه قبل نسبت به برنامه ریزی اقدام و با شرکت در جلسات کمیته امنیتی انتخابات در وزارت کشور، با در نظر گرفتن تدابیر کلی نظام و اخذ برآوردهای لازم در حوزه های مختلف، اطلس انتخاباتی را متناسب با وقایع و حوادث دوره های قبل به صورت منطقه ای تهیه کرده است.

وی تاکید کرد: همزمان نیز جلسات درون سازمانی با رده های تخصصی ناجا تشکیل و به منظور تقسیم کار برحسب وظایف ذاتی هر حوزه، دستورالعمل تأمین نظم و امنیت تدوین و ابلاغ شده است. معاون عملیات ناجا خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه انتخابات در سطح گسترده و در قالب دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود، شورای امنیت کشور نیز مسئولیت تامین امنیت انتخابات را بر عهده ناجا گذاشته است. ** آمادگی 300 هزار نفر از کارکنان ناجا این مقام ارشد انتظامی با اشاره به آمادگی 300 هزار نفر از کارکنان ناجا در راستای تامین امنیت انتخابات خاطر نشان کرد: تامین نظم و امنیت انتخابات مستلزم برنامه ریزی برای بکارگیری توان مضاعف و حداکثری ناجا است که در این راستا با تشکیل جلسات تخصصی از همه ظرفیت های مراکز آموزش و دانشگاه علوم انتظامی امین، نیروهای ستادی، نیروهای یگان های تکاوری انتظامی،مرزبانی و امنیتی استفاده خواهد شد. بتولی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده با ستاد کل نیروهای مسلح و توافق به عمل آمده با سپاه، برنامه ریزی های لازم برای بهره گیری از ظرفیت نیروهای کمکی و بسیج برای امنیت مراکز اخذ رای نیز صورت گرفته است. وی گفت: امیدواریم همانند انتخابات گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی امن، گسترده و باشکوه با حضور و مشارکت حداکثری مردم ولایی ایران اسلامی خواهیم بود. دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا فردا جمعه 29 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

منبع : ايرنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه