ارسال به دیگران پرینت

عباس عبدی

منظور دولت از تصمیم‌های سخت چیست؟

اگر منظور رییس جمهور از تصمیمات سخت توافق برجام باشد اتفاقا نه تنها سخت نیست بلکه تصمیم خلاف آن سخت است.

 منظور دولت از تصمیم‌های سخت چیست؟

عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی در یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: 

آقای رییسی اخیرا گفته است که قرار است در کشور تصمیم‌های سختی بگیریم. گرچه روشن نیست که منظور از تصمیم‌های سخت چیست، ولی اگر منظورشان توافق برجام باشد که در این صورت نه تنها سخت نیست که تصمیم خلاف آن بسیار سخت است، به ویژه آنکه تا حالا فکر می‌کردیم که رقم مسدود شده اموال ایران کمتر از نیمی از رقم ۱۲۰ میلیارد دلاری است که نماینده سازمان ملل در روزهای گذشته اعلام کرده است و معلوم نیست که چرا این توافق به سرانجام نرسیده است و این تصمیم سختی است.

بیشتر بخوانید:

 

ولی اگر منظور از تصمیم سخت، در حوزه اقتصاد باشد که با توجه به قرائن سخنان ایشان چنین منظوری دارد و از آن با عنوان جراحی بزرگ یاد می‌شود، در این صورت باید به شکل مشروط از آن استقبال کرد.

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مجتبی ارسالی در

      خفه شو مردک پدرسوخته کدخدا پرست،،برجام خیانتی بود که دولت حسن روحانی ملعون و منافق تحمیل کشور کردند و شما اصلاح طلب های حروم لقمه از آن حمایت کردید و هنوز هم دارید به مردم دروغ میگویید که برجام به به و چه چه دارد،،شما مزدوران کدخدا پرست را باید از بین برد تا ملت از شر خیانت ها و وطن فروشی های شما در امان باشند.

    • ناشناس ارسالی در

      فتنه هایی درجریان است که مثل همیشه چوبش رامردم خواهندخوردوآقایان خودشان رادارندآماده می کنندسناریو گران کردن بنزین مرحله دوم آن می تواندیک تصمیم سخت باشد???

    • ali ارسالی در

      عباس عبدی !عباس عبدی!عحب!حالا دیگه توافق برجام اسونه و برعکسش سخته.اولا اون برجامی که شما به سرانجام رسوندید اسونه .همه چی را دادیم هیچی نگرفتیم.برجامی که به قول اقای روحانی برد برد باشه از قضا خیلی خیلی سخته مخصوصا وقتی یک طرف قضیه امریکا حیله گر باشه.مسئله بعدی اون شما بودید که بعد از به ظاهر اجرایی شدن برجام ذوق زده شدید فریاد براوردید که ما تخم دو زرده کردیم اهای مردم از این لحظه همه مشکلاتتون حله.!!!! این کار سختی بود که فقط ما به سرانجام رسوندیم که ناگهان چند روز دیگش بانگ برامد خواجه رفت. و هیچی در چنته برجام به ایران نرسید

    • ناشناس ارسالی در

      رییسی به نظرتون این شش کلاسو خودش پاس کرده یا اونم دستور داده

    • ناشناس ارسالی در

      هیچکدام اول گرونی مواد غذایی بعد مواد بهداشتی و سایر اقلام در آخر قیمت سوخت و سرانجام مالیات نجومی از مردم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه