ارسال به دیگران پرینت

واکنش امام جمعه گرگان به ماجرای تعرض به دو کودک: خیلی متأثر شدم

امام‌جمعه گرگان با اشاره به حادثه تعرض به دو کودک در یکی از روستاهای گنبدکاووس، گفت: خیلی‌ها در خارج و حتی داخل تلاش داشتند از این حادثه برای رسیدن به مقاصد خود بهره‌برداری کنند ولی مردم ترکمن‌صحرا با هوشیاری، تسلیم جوسازی‌ها نشدند.

واکنش امام جمعه گرگان به ماجرای تعرض به دو کودک: خیلی متأثر شدم

امام‌جمعه گرگان با اشاره به حادثه تعرض به دو کودک در یکی از روستاهای گنبدکاووس، گفت: از مردم ترکمن‌صحرا به‌ویژه علما و ائمه جمعه، فرهیختگان و جوانان که در این ماجرا به جوسازی‌ها توجه نکردند، تشکر می‌کنم.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال"تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌ زدایی‌ها"، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات کشور حل شود باید تولید گسترش پیدا کند. البته تولید باید کیفیت بالایی داشته باشد تا توانایی رقابت با محصولات دیگر را در بازارهای جهانی داشته باشند.

وی به موضوع انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: کاندیدای ریاست جمهوری باید با مشکلات کشور و راه‌حل برطرف کردن آنها َآشنا باشند. این عرصه، عرصه مهمی است و هرکسی نباید وارد آن شود.

امام‌جمعه گرگان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حادثه‌ای که در یکی از روستاهای گنبدکاووس رخ داد، خاطرنشان کرد: در همان لحظات اول که خبر این حادثه به من رسید، خیلی متأثر شدم و به همه مسئولین تذکر دادم که هر چه زودتر به این قضیه رسیدگی شود و مجازات این فرد هر چه که قانون و شرع تعیین کرده، معین شود.

نورمفیدی بیان کرد: خیلی‌ها در خارج و حتی داخل تلاش داشتند از این حادثه برای رسیدن به مقاصد خود بهره‌برداری کنند ولی مردم ترکمن‌صحرا با هوشیاری، تسلیم جوسازی‌ها نشدند.

امام‌جمعه گرگان از همه کسانی که مانع متشنج شدن فضای استان شدند تقدیر کرد و باری دیگر از مسئولان استان خواست در کوتاه‌ترین زمان به حادثه رسیدگی کنند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه