ارسال به دیگران پرینت

تلاش برای ترور سرکنسول ایران در کربلا

معاون استاندار کربلا گفت که یک فردی آمریکایی پس از برگزاری نشست هایی در ترکیه و امارات تلاش داشته است سرکنسول ایران در کربلا را ترور کند.


 تلاش برای ترور سرکنسول ایران در کربلا

علی المیالی، معاون استاندار کربلا در گفت‌وگو با خبرگزاری العهد نیوز اعلام کرد که استان کربلا در مقابل یک تهدید خارجی برای تخریب زیرساخت ها قرار دارد.

وی تاکید کرد: یک فرد آمریکایی پس از نشست هایی در ترکیه و امارات برنامه ریزی هایی برای ایجاد نافرمانی مدنی در کربلا انجام می داد.

المیالی همچنین گفت که شخصی به نام صالح یوسف صایل نیز که از افسران پیشین عراق است متهم به جاسوسی است و بغداد به قید وثیقه او را آزاد کرده است درحالی که وی به همراه شخص دیگری به نام حسین زغیر برای انجام ترور مسوولان برنامه ریزی می کرد.

معاون استاندار کربلا با بیان اینکه آزادی صالح یوسف صایل امری تعجب آور است افزود: این باند قصد داشتند که سرکنسول ایران در کربلا، استاندار کربلا و معاون وی را ترور کنند.

این مسئول عراقی خاطرنشان کرد که نهادهای اطلاعاتی عراق مکالماتی میان حسین زغیر و یک فرد آمریکایی لبنانی الاصل را ضبط کرده‌اند و حسین زغیر ماموریت اطلاعاتی ترور استاندار پیشین کربلا را برعهده داشته است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه