ارسال به دیگران پرینت

امام جمعه کرج: انتخابات ۱۴۰۰ اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است؛ باید بنیاد خوب گذاشته شود

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه مسئولین در توزیع اقلام مورد نیاز خانواده‌ها بی عرضه هستند، گفت: جوانان انقلابی برای حضور در انتخابات ورود کنند.

امام جمعه کرج: انتخابات ۱۴۰۰ اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است؛ باید بنیاد خوب گذاشته شود

سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرج با اشاره به در پیش بودن روز پاسدار، اظهارداشت: روش و سبک زندگی امام حسین(ع) در زمینه تعالی هویت فردی و جهاد در راه خدا بهترین الگو است.

وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی است که با ساختار ارزشی پایه گذاری شده و از بدو آغاز فعالیت تا کنون در عرصه‌های مختلف فعالیت کرده است، افزود: با فعالیت‌های صورت گرفته امروز شاهد قدرت ایران در عرصه‌های مختلف هستیم و همراهی تمام قد با امامین انقلاب داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با عنوان اینکه پاسداران مصداق عینی ما می‌توانیم هستند، بیان کرد: سپاه پاسداران تبلور ارزش و معیاران دینی، مردمی بودن، ولایی بودن، روحیه انقلابی وتمام قد در جنگ اقتصادی، نرم، تحمیلی و توطئه های دشمن ایستاده اند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمنان علیه سپاه و نهاد های انقلابی هجمه‌های بسیاری وارد می‌کنند، تصریح کرد: در دولت جدید آمریکا نیز شاهد اولین تحریم ها با تحریم دو تن از فرزندان سپاه بودیم.

حسینی همدانی با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت عباس(ع)، خاطرنشان کرد: این حضرت الگوی دفاع از دین، امامت و ولایت بود به همین دلیل این روز را روز تکریم از جانبازان نیز است.

وی با عنوان اینکه احترام و گرامی‌داشت ایثارگری های جانبازان کمترین‌کاری است که می‌توان انجام داد، گفت: مشکلات این افراد نباید فراموش شود و نهادهای ذیربط باید در این راستا تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه نباید ایثارگری و از جان گذشتگی شهدا و جانبازان فراموش شود، عنوان کرد: اگر قدرت منطقه ای، توان علمی و نظامی و به زانو در امدن دشمنان در جنگ نظامی وجود دارد مرهون خون شهدا است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی می‌گفتند جوانان امروز ایران از شهدا و رشادت‌های جانبازان دور شدند، افزود: در عرصه دفاع از حریم حرم شاهد این بودیم که جوانان نسل کنون با همان روحیه در میدان مبارزه حضور پیدا کردند.

حسینی همدانی به صحبت‌های مقام معظم رهبری در روز عید مبعث اشاره کرد و بیان کرد: ایشان بر دو عنصر صبر و بصیر تاکید و به استفاده از ظرفیت فضای مجازی توسط جوانان اشاره کردند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به گرانی اقلام مورد نیاز خانواده‌ها اشاره کرد، افزود: چرا مسئولین اینقدر بی معرفت و کم کار هستند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه مسئولین بی‌عرضه‌ای در کشور داریم، خاطرنشان کرد: فراوانی در کشور وجود دارد اما در حوزه توزیع با مشکل روبرو هستیم.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام‌ها برای انتخابات، گفت: از جوانان انقلابی دعوت می‌شود در این حوزه شرکت کنند و حضور پیدا کنند.

حسینی همدانی خطاب به هیئت نظارت عنوان کرد: باید از همه دیدگاه‌ها که منع قانونی ندارد در انتخابات استفاده شود.

امام جمعه کرج عنوان کرد: این انتخابات اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است و باید بنیاد خوب گذاشته شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه