ارسال به دیگران پرینت

عضو دفتر سیاسی «أنصارالله» یمن:

موشک‌های بالستیک | قدرت نظامی یمن روز به روز نیز تقویت می‌شود

عضو دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن با بیان اینکه موشک های بالستیک این کشور به کابوس دشمنان تبدیل شده است، گفت: خطای استراتژیک سعودی این بود که با آمریکا همپیمان شد.

موشک‌های بالستیک  | قدرت نظامی یمن روز به روز نیز تقویت می‌شود

«علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن در سخنانی با اشاره به قدرت موشکی نیروهای مقاومت این کشور، گفت: موشک‌های بالستیک ما به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده اند.

بر اساس این گزارش، این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یادآور شد: قدرت نظامی یمن یک قدرت ذاتی و نشأت گرفته از توان داخلی است و روز به روز نیز تقویت می‌شود. امروز که ۶ سال از تجاوز نظامی سعودی به یمن می‌گذرد، محاسبات عربستان با مقاومت یمنی‌ها اشتباه از آب درآمد.

القحوم همچنین تصریح کرد: نیروهای مسلح یمن با عملیات‌های استراتژیک خود علیه اهداف حیاتی عربستان در عمق خاک این کشور ثابت کردند که گزینه‌های متعددی برای پاسخگویی به تجاوزگری‌ها دارند.

این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بُرد موشک‌های نیروهای یمنی بسیار بالاست و جنبه استراتژیک دارد. امروز این موشک‌ها به اهداف حیاتی عربستان می رسند.

القحوم گفت: خطا و اشتباه راهبردی و استراتژیک عربستان سعودی این بود که با ایالات متحده آمریکا همپیمان شد و تجاوز نظامی علیه یمنی‌ها را کلید زد. اگر عربستان از این پس نیز به تجاوزگری ادامه دهد، رو در رو در مقابل آن می‌ایستیم، زیرا خونِ یمنی‌ها چیز کم ارزشی نیست که به راحتی ریخته شود و طرف مقابل پاسخی دریافت نکند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه