ارسال به دیگران پرینت

دختر صدام | به عراق بازمی گردم

دختر صدام در بخشی از این مصاحبه همچنین با اشاره به از دست دادن یکی از فرزندانش در جریان بمباران عراق از سوی آمریکا گفت، ۱۱ موشک در خانه وی فرود آمد و یکی از فرزندانش کشته شد.

دختر صدام   |   به عراق بازمی گردم

دختر دیکتاتور سابق عراق از تصمیمش برای بازگشت به عراق پس از فرار از آنجا در جریان حمله آمریکا خبر داد.

رغد صدام، دختر دیکتاتور پیشین عراق در مصاحبه با شبکه العربیه گفت: من از بازگشتم به عراق اطمینان خاطر دارم. آنجا وطن من است.

رغد صدام حسین توضیح داد که خانواده وی به دلیل نداشتن گذرنامه چطور به صورت قاچاقی وارد سوریه شدند. وی از افشای هویت قبایلی که در هنگام فرار به سوریه به او کمک کرده‌اند خودداری کرد و گفت، کاری را که آنها برای او انجام داده‌اند را فراموش نخواهد کرد. وی همچنین اشاره کرد که اقامت آنها در شهر حلب سوریه به چند دلیل از جمله "عدم روابط دوستانه با سوری‌ها" مدت زیادی طول نکشید.

دختر صدام در بخشی از این مصاحبه همچنین با اشاره به از دست دادن یکی از فرزندانش در جریان بمباران عراق از سوی آمریکا گفت، ۱۱ موشک در خانه وی فرود آمد و یکی از فرزندانش کشته شد.

رغد صدام در جزئیات خداحافظی خود با خانه‌ و مزرعه اش گفت که وی آخرین نگاه خود را به دیوارها و خانه انداخت و در آن زمان مطمئن بود که دیگر آن را نمی‌بیند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص کشته شدن دو برادرش قصی و عدی گفت: من تاکنون تصاویر کشته شدن عدی و قصی را ندیده‌ام. هنگامیکه با افراد در ارتباط با ما در مورد خبرکشته شدن آن دو تماس گرفتم، آنها این خبر را تکذیب کردند و پس از دو سال مشخص شد که آنها برای حفظ روحیه مان این مسئله را از ما پنهان کرده‌اند.

رغد توضیح داد که حمله آمریکا به عراق از دهه ۱۹۹۰ آغاز شد و عراق با انتخاب هر دولت جدیدی در آمریکا وارد وضعیت جنگی می‌شد تا اینکه با اشغال کشورش توسط کشورهای غربی در سال ۲۰۰۳ این وضعیت پایان یافت.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه